Nu Online
Momenteel zijn er 524 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Inkleding feestzaal met Rent a Lounge

26-3-2009 13:23:49
Hoi dames.
Heeft er iemand soms ervaring met het bedrijf Rent A Lounge? Ze zijn gevestigd in Olen en zorgen voor een heel speciale aankleding van je feestzaal.
Hun site is www.rentalounge.be
Ik zou graag willen weten hoe dit is meegevallen en wat de prijzen hier zoal van zijn.
Met vele groetjes
Lindsay

Lindsay
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1001

Liesbeth
30-9-2009
 Meld misbruik26-3-2009 15:40:39

Hoi Lindsay,

Ze zijn heel professioneel, maar niet bepaald goedkoop... ;)
Als je lounge-meubilair zoekt, kun je ook altijd eens kijken bi festarent of expo rent, denk dat je daar zelfs een prijslijst kunt downloaden.

Groetjes,
Liesbeth

Bart

Meld misbruik26-3-2009 16:28:39

Hey Lindsay,
Ik werk regelmatig met hun samen en ze hebben leuk materiaal. Onze trouw heb ik zelf ingekleed met materiaal van hun. Je kan het zien in ons trouwfilmpke (Bart & Carine) op onze site
(www.motionpictures.be )
Groetjes,
Bart

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik26-3-2009 18:39:11

Hey!

Wij zijn eens gaan informeren. Heel vriendelijk, mooi materiaal maar voor mij gewoon veel te duur.... ik vond het echt heel duur.

Groetjes

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik26-3-2009 18:53:18

Hoi,

Hier hetzelfde verhaal!
Ik had een mail gestuurd om te vragen hoe hun prijzen zich situeerden kwestie van toch al een idee te krijgen. Eerst wilde hij er niet echt op antwoorden maar uiteindelijk zei hij dat het gewoon afhangt van het soort aankleding dat je wil, en dat ze zowel inrichtingen doen van 2500 als 25000 euro....

maar zelfs dat "laagste" bedrag is gewoon voor mij te duur...

Groetjes
Vicky
15/05/2010

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-3-2009 19:03:23

mijn ouders zijn eens naar een opendeur geweest. ik denk van nick mertens tenten. dat moet magnifiek mooi geweest zijn qua lounge-inrichting

Kristof

Meld misbruik28-3-2009 18:02:03

Hallo,

Wij zijn pas getrouwd en hadden gekozen voor het materiaal van Rent A Lounge. Wij wisten op voorhand dat lounge meubilair niet goedkoop is maar dat is het nergens. We hadden hun materiaal al eens ergens anders op een feest gezien en waren toen al volledig verkocht om wat we daar gezien hadden. Ze hebben echt wel zeer kwalitatief materiaal. Ons feest was echt geweldig. De prijs hing af van het aantal personen en vooral van wat wij kozen. Er is blijkbaar een groot verschil in prijs afhankelijk van de stijlen. Ze hebben ons in het begin ook gevraagd om meer informatie te geven omdat het praktisch onmogelijk is om zomaar in het wilde weg een prijs op het feest te plakken. En dat begrijp ik ook. Het is niet verwonderlijk als je ziet hoe groot de keuze is van al hun materiaal. Ze komen langs met met heel wat foto's. Het wordt dan al moeilijk om te kiezen.
Wij kunnen het iedereen van harte aanraden.

Groetjes Stephanie & Kristof

tamara
4-7-2009
 Meld misbruik28-4-2009 20:32:11

Hallo,

Wij hebben vorig jaar in augustus een afspraak gemaakt met rent a lounge. We hebben toen een gesprek gehad omtrent onze wensen en verwachtingen. Hij vroeg inderdaad ook naar ons budget omdat hij zonder dat te weten geen prijs kon maken. We hadden een budget van rond de 3000 à 3500 €. Hij lachte ons net niet uit. Met zo'n klein bedrag gingen we nergens komen zei hij tenzij we een klassieke inrichting wilden. Toch ging hij kijken wat hij kon doen en een offerte opsturen. We zijn nu april en nog steeds aan het wachten op een offerte !!
Dus voor ons zeker geen rent a lounge

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...