Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GETUIGEN

26-3-2009 18:17:31
Hey,

Weet er iemand een originele manier om je getuige te vragen?
Hoelang op voorhand hebben jullie dat gevraagd?

Groetjes,

Katrien 27/02/2010

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 294

inge
27-6-2009
 Meld misbruik26-3-2009 18:52:22

Wij trouwen in juni, heb het 2 maanden geleden gevraagd. (dat is dus 5 maanden tevoren).
Ik lees hier wel eens berichtjes van mensen die spijt hebben van hun keuze. Misschien vroegen ze het te vroeg? Indien je zeker bent houdt niks je tegen , wel?
Ik heb mijn beste vriendin gevraagd. Heb een mooi boeket bloemen laten bezorgen met een kaartje. Lieve M, wil je mijn getuige zijn?
Er bestaan ook vacatures voor getuige te worden. Ik denk dat ze die bij Ava verkopen.
Nog veel plezier.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik27-3-2009 9:11:05

Hey,
Ik heb enkele voorbeelden van vacatures om je getuigen te vragen, iemand heeft mij deze doorgestuurd.
Als je die wil hebben kan ik ze doorsturen!
Mailen nr : anneliesken@telenet.be

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik28-3-2009 23:51:18

Toen ik mijn beste vriendin gebeld heb om haar te vertellen dat wij gingen trouwen, was ze zodanig enthousiast dat ik ze meteen al gevraagd heb om mijn getuige te zijn! Ik zou niemand anders willen...

Vraag het op een moment die goed uitkomt, als jullie gezellig saampjes zitten te babbelen ;)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...