Terug naar overzicht
hey Marieke,Leuk voor jou, maar ik snap niet dat je dit zomaar op het internet zet (van die grootouders)
Idd, een beetje vreemd dat je dat hier zo post, maar natuurlijk mooi meegenomen :-)
Bij ons is er nog niets gestort, maar we hadden een kleine huwelijkslijst en die is tot onze grote verbazing al ontdaan van alle duurste dingen! Tot nu toe zijn wij ook aangenaam verrast :)
Waarom?Ah sorry ja uiteindelijk weten jullie toch niet over wie het gaat? Ik wou even zeggen omdat sommige mensen zeggen hoe schandalig het is wat mensen MAAR durven geven, dat het tegendeel ook bestaat :;)...Vandaar mijn berichtje, maar dat is blijkbaar wat verkeerd overgekomen.Marieke
Leuk voor je. Echter van de grootouders verwacht ik ook wel iets meer, elk naar zijn kunnen. Ja het is heel uiteen lopend. Sommige mensen denken dat ze met 50 euro voor een avondfeest veel geld geven anderen denken dat dit pas vanaf 150 euro is. Zelf ben ik ook al wel gestegen met mijn giften. Niet dat ik eerst echt gierig was maar nu ik weet wat dat allemaal kost ...Alleen pas ik mijn giften nog wel aan aan het soort feest. Is het een frietkraam of is het een duur avondfeest. Hier zit toch een verschil in vindt ik. Als zij geld aan ons spenderen dan krijgen ze ook meer van mij. groetjes, Carolina
Hey Marieke,dan heb jij wat meer geluk als wij. Wij trouwen volgende week en er zijn blijkbaar mensen die durven 25 euro te storen voor 2 personen naar een avondfeest te komen.