Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning

27-3-2009 11:08:09
Hallo allemaal,
ik zou graag eens jullie mening willen horen over mijn dagplanning.
Ik ben misschien iets vergeten of bepaalde tijdstippen zijn niet haalbaar. Daarom vraag ik jullie hulp.
Mijn planning voor onze trouwdag ziet er als volgt uit:
7u opstaan
8u30 visagiste voor make-up
10u kapper
11u aankleden
11u30 aankomst trouwvervoer bij bruidegom
11u30 aankomst fotograaf bij bruid
11u45 vertrek bruidstoet bij bruidegom
12u00 aankomst bruidegom bij bruid
13u00 vertrek naar burgerlijk huwelijk
13u30 start burgerlijk huwelijk
14u10 vertrek naar kerkelijk huwelijk
14u30 start kerkelijk huwelijk
15u30 vertrek naar de feestzaal
tussen 15u30 en 16u30 maken van de foto's
16u start receptie (of is dit te vroeg)
18u30 (of 19u) start avondfeest + maaltijd voor familie en naaste vrienden
21u aankomst avondgasten + start dessertbuffet
23u snijden bruidstaart
24u openingsdans

alvast bedankt
x

Lindsay
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 365

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik27-3-2009 11:33:58

Hej hej, ik weet natuurlijk niet hoe ver de kerk gelegen is van de feestzaal, maar lijkt de tijd ertussenin nogal aan de nipte kant, zeker als je daartussen ook nog eens foto's wilt laten nemen. Allez ja, dat vind ik er toch van. Ik denk wel dat je beter te veel tijd tussen elke stap plant, dan te weinig. Uiteindelijk moet je van de dag kunnen genieten, zonder al te veel stress of alles nog op schema zit...
Alleszins een leuke dag toegewenst en een natuurlijk een mooi zonnetje!
groetjes

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik27-3-2009 12:55:41

Hallo!

Eerst en vooral zou ik zeggen eerst kapper en dan visagiste, want als het nog gewassen ofzo moet worden, dan loopt je make-up uit!
En nu het volgende om 15.30 u zal je nooit kunnen vertrekken...je moet weten een mis duurt ongeveer een uurtje..;dan kom je buiten en iedereen gooit rijst en dit en dat, dan komen er mensen met kleine kindjes bloemekes afgeven en kussen en dit en dat...dus reken maar dat je ten laatste 16u kan vertrekken naar de feestzaal!
Dan de foto's...gaan jullie dat ergens onderweg doen?Of aan de feestzaal zelf?Een uurtje lijkt me toch kort als je op verplaatsing moet gaan natuurlijk ;-))
De receptie...ik denk dat je toch zélf wel aanwezig moet zijn op de receptie hé niet?hihi
Als je start om 19 uur met het avondfeest en eten...en je wil om 21u de avondgasten laten komen zitten ze wel ongeveer 3 uur aan tafel hé ;-))

Wij zaten met de receptie ed met hetzelfde probleem...en ook met de fotokes... ;-))

groetjes,

Debby
8-8-2009

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 22:03:16

Onze kapster doet eerst make-up en dan pas het kapsel...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik29-3-2009 13:32:37

Ik zou toch wat meer tijd voor de foto's voorzien. Als alles voor 15.30u een beetje uitloopt, al is het maar een kwartier, wordt dat wel heel nipt voor een uitgebreide reportage! Ik weet natuurlijk niet hoe ver of dichtbij de door jullie gekozen fotolocaties liggen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...