Terug naar overzicht
Zelf heb ik er geen ervaring in. Ik vindt dit vaak wel leuk maar is zeer beperkt. Wij zijn met bijna 200 personen, zo'n taart is maar voor 30 man ofzo? Ga je dan meerdere taarten zetten? groetjes, Carolina
Hoi Carolina,er bestaan taarten tot wel 175 personen. Dat zijn dan torentjes van 3 lagen op elkaar. Nu heb ik wel al het patroontje gevonden voor zo'n taartpunt (ik moet er dan zo'n 120 maken, voor elke gast één) maar ik weet nog niet goed hoe ik het moet samengooien tot één mooie taart.Ik heb een website gevonden waar je deze bruidstaarten kunt bestellen en er staan ook toffe foto's bij. Alleen de technische kant van het stapelen enzo vind ik moeilijk en daar zou ik graag wat meer uitleg bij willen.Kijk maar eens op de volgende website:http://www.allemaalbedankjes.nl/Bruidstaarten.html Laat je me weten wat je ervan vind?xxxLins
Ziet er inderdaad wel leuk uit. (ik heb al wel 2 andere ideetjes) Ik denk dat je dan best met iets van opvulling in het midden werkt. Bv een stuk rond piepschuim dat elke laag kleiner wordt. Hierond kan je je doosjes plaatsen. Ook best tussen elke laag een rond (grootte van de doosjes erboven) stuk karton leggen denk ik. Dat maakt het toch allemaal wat steviger. groetjes Carolina
Hoi Carolina,zin om je ideetjes te delen :)kan altijd wel goede inspiratie gebruiken, ik wil namelijk de bedankjes zelf maken om de kosten wat te drukkenx
ja hoor. Een geur theelichtje met glaasje (kaarse zit rond 0,15euro en glaasjes vind je bij ikea al voor 0,25euro)dit in een mica zakje met de tekst:Ons vonkje van weleer is er met de jaren alleen maar sterker op geworden, het werd een sterke vlam.Jullie aanwezigheid hier is het mooiste gebaar dat aantoont dat jullie in ons liefdesvuur geloven. Geef deze kaars een plekje thuis, beschut tegen weer en wind, waar ze altijd kranig met rechte wiek kan branden en jullie kan herinneren aan dit overgelukkig moment. Bart en Carolina, 1 augustus 2009Deze tekst komt ook in ons misboekske voor.een doosje merci chocolaatjes (aldi, 1,79euro)inpakken met tekst:merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!Bart en Carolina, 1 augustus 2009groetjes, Carolina