Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aantal trouwbedankjes

29-3-2009 11:36:54
Hey,
ik vraag me af hoeveel trouwbedankjes ik eigenlijk moet voorzien. Is dat per persoon of per koppel? Ik zou het vreselijk vinden moest ik per koppel geteld hebben en dat iedereen zich er eentje meeneemt. Wordt dit trouwens gedaan?
Ik weet het echt niet!
x

Lindsay
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 775

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 11:57:19

Hangt er wat af van wat je doet. En je budget hé. Ik heb 2 ideetjes voor een bedankje. Het ene zal per persoon zijn en het andere per koppel. Dit hangt wat van de prijs af.
Ik ben van plan om dit gewoon te zeggen na de speech. Dat er een gastenboek ligt en dat er nog een kadootje is per persoon of per koppel. Dat ze dit niet mogen vergeten.
Had je al iets in gedachte? Ik dacht aan een geurkaarsje met glaasje (per persoon) of aan een doosje merci chocolade (per koppel) . beide met een aangepast tekstje.

groetjes, Carolina

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik29-3-2009 11:59:08

Hey

Wij geven per persoon een bedankje voor zowel receptie als avondfeest.
Bij de receptie geven we ze persoonlijk af en bij het avondfeest zullen de bedankjes op de tafel staan. (wij hebben een blikje met hetzelfde ontwerp van onze uitnodigingen waarin boontjes zitten)
Het hangt een beetje af van hoe duur het bedankje is, heb je een vrij duur bedankje kan je dit per koppel geven, is het niet zo duur wordt dit per persoon gegeven.
Voor kleine toffe items (speldjes, bloempjes, ...) kan je altijd terecht in de Makro (bij de afdelinbg doopsuiker) of bij AVA.

Vele groetjes

Ellen

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik29-3-2009 12:12:32

Goh, wij zullen ze waarschijnlijk per persoon voorzien, maar het zal dan ook iets kleins als een zakje snoep, zeepje of flesje jenever worden, zodat het ook bij ons geen al te dure zaak wordt!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2009 12:50:53

Wij sturen per koppel of per gezin een foto nadien.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

s
1-6-2007
 Meld misbruik29-3-2009 17:25:46

Wij hadden het aantal bedankingen gerekend per koppel. Singles natuurlijk eentje per persoon.
Ik denk dat het zo vaak gedaan wordt. Zo is het toch ook bij doopsuiker?

Bij ons hadden mensen niet goed door dat ze dat mochten nemen, dus we hadden er hopen over. En als ze op waren, dan waren ze op, he. Dan hadden de mensen die laatst naar huis gingen pech. Ik denk daar allemaal niet zo over na eigenlijk.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 17:46:50

@ S,

doopsuiker wordt bij ons ook per persoon gegeven hoor!

Gewoon in of na je speech vermelden en dan is dat geen probleem. Dan vergeten de mensen het ook minder.

groetjes, Carolina

Veerle

Meld misbruik30-3-2009 21:15:25

Blijkbaar veel verschillen. Doopsuiker wordt bij ons per koppel gegeven :-).
Wij zullen een zakje snoep geven aan de gasten en na veel twijfelen ... gaan we het per persoon doen. De bedankjes (foto van ons) zullen wel per koppel/gezin zijn. Dat is ook anders. Die worden per post verstuurd en 't lijkt mij logisch dat je 1 foto per adres verstuurt. Als je iets geeft op het avondfeest zelf, kan er blijkbaar een misverstand ontstaan. Als je een duurder aandenken zou geven, kan je misschien werken met een kaartje eraan met de namen van de koppels/families/alleenstaanden. Wij gaan onze zakjes snoep met een label van de tafel waaraan ze zitten vermoedelijk laten klaarzetten zodat ze het onmiddellijk hebben als ze aan tafel gaan. Dan heeft iedereen tenminste het aandenken mee. Kan mij voorstellen dat je op de drukke momenten het wel eens zelf zou kunnen vergeten. E wij zouden dan in ons geval met een paar kilo's chocolade opgescheept zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...