Nu Online
Momenteel zijn er 433 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 april komt dichterbij !!

2-4-2009 10:03:58
Dag bruidjes!
18 april komt echt wel dichtbij.
Ik weet dat er nog een aantal aprilbruidjes zijn, zijn jullie aan het stressen? Ik ben precies rustiger de laatste week dan ik dervoor was.

Gewoon omdat er wel al veel geregeld is...

Groetjes

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 309

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik2-4-2009 11:02:34

Hey Marieke,

Wij trouwen een weekje na jullie en inderdaad het komt wel dichterbij.
Stress heb ik niet echt, wel een beetje een zenuwachtig gevoel, maar das gewoon van spanning omdat ik al wou dat het zover was.

Bij ons is ook zo goed als alles geregeld. Enkel nog de tafelindeling en de laatste mailtjes met afspraken nog eens versturen.

Laat het maar rap daar zijn; Met dit mooie weer wou 'k zeker dat het nu al aan ons was :)

groetjes
Leen

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik2-4-2009 11:30:29

Dag Marieke,

Wij trouwen op 25 april. En hier wel stress, maar ik moet dan ook nog veel doen: misboekje maken, bruidsjuwelen zoeken, ik zoek nog een videograaf ook (ideeën welkom :-) ), tafelindeling (maar nog niet alle reacties zijn binnen), huwelijkscontract gaan tekenen, bedankjes gaan halen, menu avondfeest proeven, gastenboek zoeken, menukaarten drukken...
Heb wel twee weken verlof voor de trouw (en drie erna, maar dat komt omdat ik ook van werk ga veranderen en de trouw er netjes tussenin valt), maar sommige dingen moeten al eerder geregeld worden hé.

Pfff... vannacht mijn eerste nachtmerrie over de trouw gehad, over ceremoniemeester die ineens niet kon komen en zonder verwittigen iemand anders stuurde, en kleed dat al vuil was voor ik ook maar iemand had gezien.

Stress, dus. Maar het zal wel in orde komen, zeker ? :-)

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik2-4-2009 12:21:44

Wij trouwen op 17 april en heb nog een klein lijstje to-do's:
- huwelijkscontract ondertekenen (volgende week donderdag)
- tafelindeling (dit weekend)
- jurk afhalen na laatste verstelling (volgende week)
- kostuum afhalen na verstelling (volgende week)
- menukaarten drukken
- ceremonieboekje drukken en afgeven bij de gemeente zodat ze zich kunnen voorbereiden

En dan zijn we klaar met alles. Gewoon de dag ervoor nog even langs de zaal de bedankjes en de enveloppendoos afzetten en de rest is geregeld :)

Ben af en toe wel zenuwachtig, maar gewoon omdat ik er nu zo hard naar uitkijk!µ

Zo spannend!

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik2-4-2009 14:09:40

Hoi,
Wij trouwen op 10 april... Nog een weekje dus voor ons. Alles is zogoed als klaar bij ons. Enkel nog wat decoratieve afwerkingen en dan is alles ok.
Stress heb ik nog niet! Maar wat niet is kan nog komen hé...
8-4 mag ik mijn kleed afhalen...
Hopen op mooi weer hé nu...
Veel succes en maak er een mooie dag van...
Barbara
10-4-2009

Sofie
25-4-2009
 Meld misbruik2-4-2009 14:53:06

Hier nog een 25 april-bruidje en ook ik ben de laatste tijd kalmer dan pakweg een maand geleden.

De laatste zaken op ons lijstje:
- dit weekend misboekjes en menu's afhalen bij de drukker en laatste pas kostuum
- volgende week mijn kleed afhalen
- laatste afspraak met ceremoniemeester en de pastoor
- bloemen, gastenboek, menu's, enz naar de feestzaal brengen

en het enige waar ik nog wat mee in mijn maag zit: de tafelverdeling
Wij hebben op onze uitnodiging gevraagd te reageren voor 10 april en heb al spijt dat ik geen vroegere deadline heb genomen, want er moeten nog héél veel mensen reageren (voor de receptie hebben we nog maar van 70 van de 230 genodigden reactie gehad...).
Heb echt schrik dat ik volgend weekend iedereen ga moeten opbellen en daar heb ik GEEN zin in.

Geniet allemaal nog van de laatste dagen als ongetrouwde vrouw en duimen dat het weer de hele maand april zo blijft hé!

Groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...