TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
4-7-2009
|
5-4-2009 13:00:30
Hey, ik weet niet hoe goed de band met je zus is maar aan je berichtje te zien trekt zij zich er precies niet veel van aan. Laat het niet aan je hart komen. Ik heb hetzelfde aan de hand en ik vind het wel goed dat hij geen kostuum zal aantrekken omdat het zijn stijl totaal niet is. Ik hecht daar geen belang aan. Als jij dat wel doet dan raad ik je aan om er toch één te gaan huren, ik vind dat je zoiets niet kunt eisen van je schoonbroer. Langs de andere kant vind ik wel dat je zus wat meer respect moet tonen, mss is ze wel jaloers. Kop op en geniet van je dag over twee weken. Groetjes.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
5-4-2009 13:49:14
Laten doen. Als iedereen in de suite in kostuum is behalve hij. Dan is er maar ene dat zich belachelijk maakt hoor. Ik weet niet hoe het met de rest zit, huren die een kostuum of hebben die er zelf al een. Als die allemaal er zelf voor zorgen vindt ik dat hij dan ook maar voor iets moet zorgen. Al is het maar een gehuurd kostuum. Wat kost nu nog een kostuum huren 50 euro? Dan moeten ze dat geld maar afhouden van hun envelopke hé. Daar zal zowiezo dan ook al niet veel insteken. Of als hij echt niet wilt, dan gaat hij niet mee in de suite en op de foto's. Simpel. Je moet jou foto's niet laten verpesten door zo één iemand.
groetjes, Carolina
|
|
Marieke
18-4-2009
|
5-4-2009 18:09:06
Hey
Van mij moet hij niet in kostuum, 't zou naturlijk wel "mooier" zijn. Iedereen heeft kostuum, m'n vader, schoonvader, toekomstige man... ja, idd als hij daar als enigens zonder kostuum wil staan... maakt hij zichzelf idd wat belachelijk.
Misschien kan ik de helft betalen, maar mij gaat het ook een beetje om 't principe. M'n zus die zou haar ziel verkopen voor geld.
Dank voor de reacties, ik weet nu niet goed wat doen, den derover zwijgen en zien als ze iets zegt... m'n ouders vinden in ieder geval dat het niet aan mij is & schamen hun dood dat ze het vraagt. Denk dat ze wat jaloers is, zij wil al lang trouwen, maar met hun bouw, gaat dat nu niet.
Grts
Marieke
|
|
s
1-6-2007
|
5-4-2009 19:07:00
Ik ben altijd de laatste die kledingsvoorschriften oplegt, maar ik vind het wel heel normaal dat je in een geklede broek (daarom geen kostumbroek) naar een trouw gaat. Jeans vind ik nog steeds niet echt gepast, zeker niet als je dicht bij het koppel staat. Maar ja, daar denkt je zus dus anders over, maar ze zal waarschijnlijk wel merken op jullie trouw dat een jeans toch een beetje ordinair over komt. Leven en laten leven. Kom hier er wat over zagen en klagen en je kan er weer tegen. :-)
|
|
patricia
26-7-2008
|
5-4-2009 20:06:16
Hey, Als ik jou was ik deed het niet! iedereen moet voor zijn eigen kledij zorgen! Het hele huwelijk kost al meer dan genoeg en daarbij.... straks komt ook zij af dat ze geen gepast kleed heeft en dan?? Ook aan jou om te betalen?, Kom zeg! Ik weet niet hoe ze het aandurft om zo te reageren tegen haar eigen zus. Die kledij hoeft niet duur te zijn! Als het maar deftig is! Nee, ik vind niet dat het jouw taak is om dat te betalen! Groetjes, Patricia
|
|
Marie
16-5-2009
|
6-4-2009 9:44:02
Hey!!
Ik ben akkoord met iedereen dat het niet aan jou is om het te betalen. Nu, als jij denkt dat je het erg gaat vinden de dag zelf dan vind ik dat je het moet doen. Je moet weten wat je het belangrijkste vind. Als je het zelf heel belangrijk vind dat hij een kostuum aanheeft zou ik het gewoon huren. Ik hoop dat je je toch goed geamuseerd hebt op je vrijgezellen. En laat het niet aan je hart komen. geniet van de laatste weken voorbereiding en op de dag van je trouw denk je alleen aan jou en aan je schatje!!
Groetjes!
|
|
sarah
17-5-2008
|
6-4-2009 11:46:42
sorry hoor, jij vind je zus grof, maar ik kan haar wel begrijpen
als jij dresscodes wil opleggen (waar zij het geld niet voor heeft) dan snap ik haar reactie wel
t'is toch maar voor het zicht van een ander vind ik
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
6-4-2009 13:31:02
Bij ons is da zeer eenvoudig: niet in kostuum = niet in de suite. Geen probleem.
|
|
Marie
13-6-2009
|
6-4-2009 16:25:19
Och gewoon niet op reageren. Aan de vraag te merken willen ze er zelf ook liever wat netter bijlopen en proberen ze maar... Mijn gok: je zegt dat ze mogen aandoen wat ze willen en ze zullen uiteindelijk wel netjes verschijnen.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
6-4-2009 16:38:03
@ Sarah, ik zeg niet dat hij in kostuum MOET komen hé, ik vraag gewoon DEFTIG... dus vb. geklede broek, met hemd & vestje. 't is wel m'n zus haar vriend hé, die loopt in de suite...
|
|
Peggy
16-5-2009
|
7-4-2009 19:18:01
ik zou het zeker niet voor mijn rekening nemen! als hij er als de vreemde eend wil bijlopen, is dat zijn probleem
|
|
beynen
12-9-2009
|
10-4-2009 11:54:08
ik snap niet waarom iedereen iedereen altijd alles "oplegd". Ik neem aan dat iedereen wel weet dat hij niet de jeans gaat aantrekken waarmee hij het gras heeft afgereden...
Hoe meer dingen je oplegd hoe meer je zulke reacties gaat krijgen. Ok het is uiteraard hun keuze geweest om te bouwen en hun budget optestellen.
Maar als ze tegen mij zo belachelijk zouden doen zou je ook een belachelijk antwoord terug krijgen.
wij hebben niets opgelegd en hier komen ze zelf vragen huren we tesamen allemaal hetzelfde???, dat zijn nu is mannen onder elkaar en voor een 80e ben je heel goed gesteld...
Ik lig er trouwens ook niet wakker van wat andere denken over de trouw het is tenslotte onze dag & er zijn andere dingen om je zorgen over te maken.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|