Terug naar overzicht
Hey,Ik weet niet of jullie bepaalde kledingvoorschriften hanteren?(bv.smoking of jacket ofzo voor de mannen in de suite?)Bij ons is dat niet het geval, iedereen draagt gewoon wat ze willen dus onze bruidskindjes ook, het zijn de kinderen van mijn schoonbroer, ze krijgen mooie, nieuwe kleren, maar wel dingen die ze achteraf nog aankunnen.
Bij ons ook zoals bij Annelies: ze moeten geen mini-prinsesjes zijn voor mij, dus krijgen ze gewone (ook minder dure) kleertjes die ze achteraf gewoon kunnen dragen!Als iedereen suitekledij draagt, dan zouden de bruidskindjes er natuurlijk wel uitspringen op die manier en dan zou ik eerder tussen de communiekledij en zo gaan kijken.Valerie04/07/09
wij wilden absoluut vlotte, kleurrijke kledij die inderdaad achteraf nog te dragen is. het meisje heeft een superleuk bloemen jurkje. beetje stoer en toch heel meisjesachtig.voor het jongetje zoeken we een halve broek met een felgekleurde polo
Mijn meisjes waren echte prinsesjes... Ben normaal zelf niet zo krullerig romantisch, maar vond t wel tof om de meisjes eens 'op te kleden'. Had de kleedjes zelfgemaakt, en ze waren ongeveer in dezelfde stof en dezelfde kleur als mijn rode kleed. Dus waren t net twee kleine bruidjes. Hun schoenen, broekkousjes en vestjes hebben we wel gekozen dat ze die kunnen afdragenDe kleedjes zullen ze niet kunnen afdragen (behalve verkleedkist?), maar voor een kleine 40euro was ik wel gesteld en waren zij fierder dan ooit. Als iedereen in je suite wat sjieker is zou ik voor de kindjes ook iets netter kiezen, is het allemaal wat casualer, dan ook voor hen iets vlotter... Groetjes,Nele
Ik ben het eens met de eerdere berichten : de bruidskindjes moeten een beetje in dezelfde stijl zijn als de rest van de suite. Ga je voor iets meer casual, vind ik dat er leuke en niet te dure kleedjes zijn bij C&A, JBC en Prémaman (wist niet dat die zoveel kinderkleding hadden en niet duur). Wij hebben meer een klassieke suite (alle mannen bvb in dezelfde jaquette, inclusief het bruidsjongetje, superschattig!) en dus hebben we voor de bruidsmeisjes ook een klassieker kleedje gekozen. Ik ben bij Cyrillus geweest (http://www.cyrillus.fr/Fr/robe-de-cortege-rayee.htm?Pro... . Is de Franse site, maar ze hebben ook winkels in België. Ik heb daar zo'n onderrokje in tule bij gekocht zodat het een beetje bol staat. Heel schattig. En ze kunnen dat kleedje gemakkelijk doordragen in de zomer want zonder dat onderrokje is dat eigenlijk een gewoon zomerkleedje. Veel plezier bij het shoppen!Groetjes,Nathalie