Terug naar overzicht
Meestal in de kring die de suite rond het koppel vormt.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey Marieke,hoop dat je snel beter wordt! Ik was ook 2 weken voor de trouw ziek, dat brengt geluk! ;))Bij ons waren de bruidsmeisjes de kinderen van mijn broer... Wij hebben ze achter ons tussen mijn ouders geplaatst.Wij hadden lange banken ipv stoelen, wij zaten op apparte stoelen, maar t volk op banken. Dus op de eerste bank achter ons, samen met de ouders en getuigen. Sommigen zetten ze bij de ouders... Als die ook dicht in de buurt zitten kan dat. Hangt ervan af hoe klein ze zijn, misschien zijn ze te klein om 'alleen' te zitten, en hebben ze toch een beetje steun van een volwassene nodig?groetjes,Nele
8 jaar en 3 jaar...Ja ik dacht dat die echt apart naast ons moeten zitten, maar naast hun ouders is dus ook goed? Allez, hopelijk brengt het geluk hé ziek zijn voor je trouw x
En wat jullie plaats betreft. Wij moesten t s morgens zelf nog vragen, en toen zij de fotograaf (!) dat de man normaal rechts zit, de vrouw links. Dus hebben wij t zo maar gedaan! En dan loop je normaal recht van hem naar buiten (als je je gewoon omdraait) als getrouwde vrouw.groetjes,nele
Je kan ze ook helemaal vooraan op een kussen laten zitten, met hun gezicht naar het bruidspaar en het volk zodat ze alles goed kunnen zien.
De bruidskindjes worden meestal links gezet, kant van de bruid.Tijdens de viering zit de bruid links van de bruidegom. Bij het buitengaan ga je als bruid aan zijn linkerzijde staan. Al de andere vrouwen staan rechts van hun partner.GroetjesElke