Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plaats bruidskindjes - Dringend

8-4-2009 10:56:52
Hallo,

Wij trouwen 18/04 , morgen moet ik alles doorgeven nu denk ik plots aan iets, waar plaats je de bruidskindjes???
Wij hebben alternatieve viering.
Plaats je die schuin van het koppel, apart, dus of mogen die gewoon "in het publiek" vooraan?

Hoe zit het koppel, man rechts of links van de vrouw?

Mercikes alvast...

Een zieke Marieke :(, beter nu dan binnen 2 weken natuurlijk

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 321

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-4-2009 11:02:37

Meestal in de kring die de suite rond het koppel vormt.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-4-2009 11:05:12

Hey Marieke,

hoop dat je snel beter wordt! Ik was ook 2 weken voor de trouw ziek, dat brengt geluk! ;))
Bij ons waren de bruidsmeisjes de kinderen van mijn broer... Wij hebben ze achter ons tussen mijn ouders geplaatst.
Wij hadden lange banken ipv stoelen, wij zaten op apparte stoelen, maar t volk op banken. Dus op de eerste bank achter ons, samen met de ouders en getuigen.
Sommigen zetten ze bij de ouders... Als die ook dicht in de buurt zitten kan dat. Hangt ervan af hoe klein ze zijn, misschien zijn ze te klein om 'alleen' te zitten, en hebben ze toch een beetje steun van een volwassene nodig?
groetjes,
Nele

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-4-2009 11:44:28

8 jaar en 3 jaar...

Ja ik dacht dat die echt apart naast ons moeten zitten, maar naast hun ouders is dus ook goed?
Allez, hopelijk brengt het geluk hé ziek zijn voor je trouw x

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-4-2009 12:02:01

En wat jullie plaats betreft. Wij moesten t s morgens zelf nog vragen, en toen zij de fotograaf (!) dat de man normaal rechts zit, de vrouw links. Dus hebben wij t zo maar gedaan! En dan loop je normaal recht van hem naar buiten (als je je gewoon omdraait) als getrouwde vrouw.
groetjes,
nele

Anny

Meld misbruik8-4-2009 14:17:40

Je kan ze ook helemaal vooraan op een kussen laten zitten, met hun gezicht naar het bruidspaar en het volk zodat ze alles goed kunnen zien.

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik9-4-2009 12:42:49

De bruidskindjes worden meestal links gezet, kant van de bruid.
Tijdens de viering zit de bruid links van de bruidegom. Bij het buitengaan ga je als bruid aan zijn linkerzijde staan. Al de andere vrouwen staan rechts van hun partner.
Groetjes
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...