Terug naar overzicht
Is het kleed heel diep uitgesneden, of gewoon recht, zonder bandjes? Ik had zo'n recht zonder bandjes, en heb geen bh aangedaan. Had wel een strapless bij voor de zekerheid, moest ik me toch ongemakkelijk voelen, maar die is in mn tas gebleven. Nergens last van.Voor de rest bestaan er wel veel BHs met alle mogelijke manieren om de bandjes te bevestigen, gekruist, halter, diep vooraan, blote rug... (heb ik ook al in La Redoute of 3 Suisse boeken gezien).... veel succes,groetjes,Nele
Hallo,Mijn kleed is ook vrij open, daarmee dat ik mijn lingerie in de bruidswinkel ga kopen. Ze hebben er Le Poirier, dit merk heeft veel keuze, er zijn ook speciale modellen met diepere uitsnijding. De lingerie is wel iets duurder maar vind het dat wel waard. Ga kijken voor de lingerie bij de 1ste pas van mijn kleed, dan ben ik zeker dat het er goed onder gaat.Groetjes,Katrien 19/06/2009
Ik heb verleden maand mijn eerste pasbeurt gehad. ik zat een klein beetje met hetzelfde probleem en ik heb ginds van die 'kipfilets' aangedaan. Supergemakkelijk en je ziet niets. Ik heb ze ongeveer een halfuurtje aangehad en ik voelde niets speciaals, ze vielen/gleden ook niet af. ben benieuwd wat dat op de grote dag gaat geven.GroetjesIrena
Hallo,Ikzelf heb ook een redelijk dure BH gekocht voor onder mijn bustier. Bleek bij de laatste pasbeurt dat ik er helemaal geen nodig heb! Bustier is voorgevormd en gemaakt om zonder BH te dragen. En dat hadden ze mij niet gezegd toen ik het gekocht heb :-(. 'k Weet niet of je ook een apart bovenstuk hebt? Dan misschien even snel navragen bij de winkel waar je je kleed gekocht hebt. Van die "plakdingen" heb ik eens in een ver verleden gekocht, maar ik voelde mij er niet goed mee. Is wel niet zo duur, dus je kan misschien eens op voorhand testen. Moest je echt een BH willen, eens langsgaan bij een kleinere lingeriezaak. Daar halen ze er direct de modellen uit die voor jou zullen passen. Ik heb een model genomen dat afneembare bandjes heeft (en ook een setje in plastic). Succes met de zoektocht!
Hallo,Mijn jurk is ook tamelijk 'bloot' en ik heb van die losse inlegstukjes gekocht (+/-5 € bij Veritas) en die zijn ingenaaid in de jurk. Je ziet er niks van en je hebt toch het idee dat je een beetje steun hebt. Veel succes nog!Groetjes
Katrien,In welke winkel ga jij dat ze poirier hebben?