Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele uitnodigingen

8-4-2009 17:36:25
Hoi allemaal ,

Ik weet dat da vraag al 100 x gesteld is.
Maar ik kom er maar niet uit welke uitnodigingen we willen.
Ik wil echt iets origineel.
Zoals bv Boarding passes voor de vlieger maar dan in uitnodigingen , bioscooptickets ...
Maar zo iets heb ik nog niet gevonden op internet.
Behalve dan op Amerikaanse sites.
Zou het eventueel ook zelf kunnen maken , maar hoe begin je daar in godsnaam aan?
Als jullie misschien voorbeelden hebben van originele uitnodigingen , zou je ze dan eens willen doormailen?

Alvast bedankt , Dorien
Jeffrey_Dorien@hotmail.com

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 353

Daisy

Meld misbruik8-4-2009 18:52:38

Naar mij mag dit ook altijd doorgemaild worden: daisymoons@hotmail.com

Wij zouden ook iets origineel willen. Ik heb wel al dingen gezien zoals puzzels en zo, maar dan gaan de postkosten wel serieus oplopen denk ik, tenzij we ze allemaal gaan uitdelen.

dus bij mij zijn ook altijd nog ideetjes welkom!

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 21:16:04

Dag Dorien,

Neem is een kijkje op de website van CartaRosa. Wij hebben ze gezien op een trouwbeurs en ze hebben originele en betaalbare trouwkaarten (zo is er vb, de keuze van een rijbewijs als uitnodiging). Of eventueel Anderz.be .... Zij maken je uitnodiging helemaal op maat.... ze zijn natuurlijk duurder.... Ze waren helaas te duur voor ons budget.

Veel succes!

Groetjes.

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik9-4-2009 13:09:44

Beste Dorien,

Bij de drukker kan je een eigen ontwerp indienen. Dus bv dat Amerikaans voorbeeld mee doen en dan drukken ze het voor jou. Volgens onze drukker is een eigen ontwerp soms ook nog goedkoper dan standaardkaartjes, vooral bij grote aantallen.

nog veel succes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 19:22:08

kijk eens op de website van Apostrophe in Nijlen. Ik ben daar gaan kijken voor flessenpost. Maar ze hebben daar vanalles.

Ik had het ook heel moeilijk met de uitnodigingen. Uiteindelijk hebben we het simpelste genomen dat er is. Van dat oud papier, niks voorgedrukt. Vooraan onze naam en datum in een schoon schrift, binnenin dan de rest. Diegene die we al een uitnodiging hebben gegeven vinden het toch allemaal schoon. Allé, dat zeggen ze toch hé.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...