Terug naar overzicht
Naar mij mag dit ook altijd doorgemaild worden: daisymoons@hotmail.comWij zouden ook iets origineel willen. Ik heb wel al dingen gezien zoals puzzels en zo, maar dan gaan de postkosten wel serieus oplopen denk ik, tenzij we ze allemaal gaan uitdelen.dus bij mij zijn ook altijd nog ideetjes welkom!
Dag Dorien,Neem is een kijkje op de website van CartaRosa. Wij hebben ze gezien op een trouwbeurs en ze hebben originele en betaalbare trouwkaarten (zo is er vb, de keuze van een rijbewijs als uitnodiging). Of eventueel Anderz.be .... Zij maken je uitnodiging helemaal op maat.... ze zijn natuurlijk duurder.... Ze waren helaas te duur voor ons budget. Veel succes!Groetjes.
Beste Dorien,Bij de drukker kan je een eigen ontwerp indienen. Dus bv dat Amerikaans voorbeeld mee doen en dan drukken ze het voor jou. Volgens onze drukker is een eigen ontwerp soms ook nog goedkoper dan standaardkaartjes, vooral bij grote aantallen.nog veel succes
kijk eens op de website van Apostrophe in Nijlen. Ik ben daar gaan kijken voor flessenpost. Maar ze hebben daar vanalles.Ik had het ook heel moeilijk met de uitnodigingen. Uiteindelijk hebben we het simpelste genomen dat er is. Van dat oud papier, niks voorgedrukt. Vooraan onze naam en datum in een schoon schrift, binnenin dan de rest. Diegene die we al een uitnodiging hebben gegeven vinden het toch allemaal schoon. Allé, dat zeggen ze toch hé. groetjes, Carolinagroetjes, Carolina