Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plaatsverdeling

9-4-2009 9:24:54
hallo,
Mijn vriend en ik hadden een tof idee om de gasten hun tafel aan te wijzen. We zouden werken met mini bouwmaterialen, aangezien we zelf ons huis zijn aan het bouwen. Ik had gedacht aan de grootte dat het in een potje van een fotorolletje zou passen, dan kunnen we daarop een etiket kleven met de naam erop en het voorwerp erin.
Nu had ik twee vraagjes
1) waar of hoe geraak ik aan een 80 tal zwarte potjes van filmrolletjes?
2) waar vind ik mini bouwmaterialen (baksteentjes, dakpannetjes, nagels, isolatie is ok, maar bijvoorbeeld een mini ladder, emmer, plakspaan,schup, flesje bier of andere suggesties?

Dank je wel!

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 518

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik9-4-2009 9:31:55

Hey,

al eens aan lego gedacht? Dat zijn toch allemaal mini-bouwmateriaaltjes??
;))
Nele

Lorianne

Meld misbruik9-4-2009 10:07:52

in speelgoedwinkels kan je zo een pakket kopen om een huisje te bouwen. Dit is met echte bakstenen etc maar dan in het mini anders zo een doos kopen of kijken of je iets apart kunt kopen...
groetjes,
Lorianne

Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik9-4-2009 10:27:17

Hoi Katrien

Ik denk voor die zwarte potjes van de film rolletjes ,gewoon bij de fotografwinkels.Het overige misschien bij den AVA papierwaren.Veel succes.

Syl

Marie
16-5-2009
 Meld misbruik9-4-2009 13:45:41

Hey!!

ik zou gaan kijken in een kinderwinkel!
Al het materiaal om een poppenhuis te maken of te versieren!

Groetjes,
Marie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:13:00

1) Loop eens langs bij fotografen! Doe ik ook! Ik ben leerkracht en die doosjes komen goed van pas als verfpotjes, want die kan je nog sluiten als ze gedaan hebben met schilderen. 80 potjes echter zal je niet snel bijeen hebben, maar dan moet je maar wat winkels afschuimen.

2) Playmobil!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik9-4-2009 17:12:46

hallo,

bedankt voor de snelle reacties
heb een mail gestuurd naar lego en playmobil....hopelijk is het niet te duur daar vrees ik wat voor
Dit weekend ga ik ook eens naar AVA...het blijkbaar veelbelovende paradijs!

SOFIE

Meld misbruik9-4-2009 18:58:07

ik dacht dat je in de FUN of andere speelgoedwinkels bauwpakketjes kan kopen voor kinderen, met echte steentjes. Ik weet wel niet of daar een ladder e.a. bij zijn.

grtz
Sofie

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik9-4-2009 20:04:14

Bij fotografen ga je zeker aan die filmrolletjes raken. Wij gaan de mensen bij het buiten komen aan de kerk elk een doosje geven met confetti hartjes erin. Ik ben in 2 winkels doosjes gaan vragen en 'k had er thuis nog wat liggen (ben kleuterjuf dus heb zo'n dingen in voorraad). Bij ons waren het doorschijnende potjes omdat ik die zwarte niet zo trouw-achtig vond...

Veel succes!

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik11-4-2009 15:01:42

Hallo,

Ik weet zeker dat je deze zaken in een minatuurwinkel of poppenhuiswinkel kunt terugvinden. Google maar eens op internet naar poppenhuissites en dan zul je er heel veel vinden. je kan ook bijna alles via internet bestellen... indien enkele adressen van goede sites nodig, dan laat je het maar weten en mail ik ze door.

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...