Terug naar overzicht
Hey, al eens aan lego gedacht? Dat zijn toch allemaal mini-bouwmateriaaltjes??;))Nele
in speelgoedwinkels kan je zo een pakket kopen om een huisje te bouwen. Dit is met echte bakstenen etc maar dan in het mini anders zo een doos kopen of kijken of je iets apart kunt kopen...groetjes,Lorianne
Hoi KatrienIk denk voor die zwarte potjes van de film rolletjes ,gewoon bij de fotografwinkels.Het overige misschien bij den AVA papierwaren.Veel succes.Syl
Hey!!ik zou gaan kijken in een kinderwinkel!Al het materiaal om een poppenhuis te maken of te versieren!Groetjes,Marie
1) Loop eens langs bij fotografen! Doe ik ook! Ik ben leerkracht en die doosjes komen goed van pas als verfpotjes, want die kan je nog sluiten als ze gedaan hebben met schilderen. 80 potjes echter zal je niet snel bijeen hebben, maar dan moet je maar wat winkels afschuimen.2) Playmobil!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hallo,bedankt voor de snelle reactiesheb een mail gestuurd naar lego en playmobil....hopelijk is het niet te duur daar vrees ik wat voorDit weekend ga ik ook eens naar AVA...het blijkbaar veelbelovende paradijs!
ik dacht dat je in de FUN of andere speelgoedwinkels bauwpakketjes kan kopen voor kinderen, met echte steentjes. Ik weet wel niet of daar een ladder e.a. bij zijn.grtzSofie
Bij fotografen ga je zeker aan die filmrolletjes raken. Wij gaan de mensen bij het buiten komen aan de kerk elk een doosje geven met confetti hartjes erin. Ik ben in 2 winkels doosjes gaan vragen en 'k had er thuis nog wat liggen (ben kleuterjuf dus heb zo'n dingen in voorraad). Bij ons waren het doorschijnende potjes omdat ik die zwarte niet zo trouw-achtig vond...Veel succes!
Hallo,Ik weet zeker dat je deze zaken in een minatuurwinkel of poppenhuiswinkel kunt terugvinden. Google maar eens op internet naar poppenhuissites en dan zul je er heel veel vinden. je kan ook bijna alles via internet bestellen... indien enkele adressen van goede sites nodig, dan laat je het maar weten en mail ik ze door.Groetjes,