Terug naar overzicht
Geef een voorschot en nadien afrekenen.Iedereen doet dat zo, en ik kan je wantrouwen geen ongelijk geven.Niet iedereen is zo, maar je zal het maar tegenkomen op je trouwdag !
Mareike,Kan je niet de eerste helft nu en de andere helft na de geleverde service?Laat zeker een document opstellen als je gaat betalen, al is het maar de helft.Als je nog wantrouwig bent, laat in je document opstellen dat als hij niet op de afspraak is, zoveel procent voor gelede kosten aan jullie kant van hem kunt vragen? Volledig bedrag vind ik wel niet nodig...Hebben wij tot nu toe nog nergens betaalt..Veel succes.Gr.Tess
mjah kheb dat ook nog nooit gehoord dat je alles voordien moet betalen :s
hmm. Volledig bedrag vind ik niet echt juist. Maar als hij het zo wil.Ik zou in ieder geval alles goed op papier dan laten zetten. Probeer anders met hem een voorschot te regelen. Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier van werken hè.Wij doen altijd alles na de bruiloft. Dat is een beetje kwestie van vertrouwen. Succes. Groetjes, Bart(www.motionpictures.be )
Hey Marieke,Als je alles mooi op papier laat zetten zie ik er geen probleem in.Ons vervoer is ook al volledig op voorhand betaald (is wel geregeld via de ceremoniemeester).Ze kunnen hun echt niet permitteren van ergens niet te komen opdagen; dit is heel slechte reclame en komt zeker uit.Als je het echt niet vertrouwd, kan je altijd proberen een voorschot overeen te komen.groetjesLeen
HeyWij hebben al een voorschot betaald, dus...Ik voel me der niet echt goed bij, ik vraag sowieso een document. Is kwestie van wederzijds vertrouwen en kan me voorstellen dat ze zich het niet echt kunnen permitteren .We worden ook uitgenodigd bij die persoon thuis om alles te betalen.GroetjesMarieke