Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op voorhand alles betalen?

9-4-2009 12:16:32
Hallo,

De persoon van onze huifkar die wil alles op voorhand ontvangen. Ik ben nogal een wantrouwige, ik kan het niet helpen. ik zal toch een document als bewijs vragen, maar heb ik schrik dat hij de dag zelf niet zal opdagen... rampscenario, maar dat zal wel niet gebeuren zeker?

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 326

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik9-4-2009 12:22:54

Geef een voorschot en nadien afrekenen.
Iedereen doet dat zo, en ik kan je wantrouwen geen ongelijk geven.
Niet iedereen is zo, maar je zal het maar tegenkomen op je trouwdag !

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik9-4-2009 12:24:03

Mareike,

Kan je niet de eerste helft nu en de andere helft na de geleverde service?
Laat zeker een document opstellen als je gaat betalen, al is het maar de helft.
Als je nog wantrouwig bent, laat in je document opstellen dat als hij niet op de afspraak is, zoveel procent voor gelede kosten aan jullie kant van hem kunt vragen?

Volledig bedrag vind ik wel niet nodig...
Hebben wij tot nu toe nog nergens betaalt..

Veel succes.

Gr.
Tess

danitsja

Meld misbruik9-4-2009 13:00:33

mjah kheb dat ook nog nooit gehoord dat je alles voordien moet betalen :s

Bart

Meld misbruik9-4-2009 14:29:54

hmm. Volledig bedrag vind ik niet echt juist. Maar als hij het zo wil.
Ik zou in ieder geval alles goed op papier dan laten zetten. Probeer anders met hem een voorschot te regelen. Ieder heeft natuurlijk zijn eigen manier van werken hè.
Wij doen altijd alles na de bruiloft. Dat is een beetje kwestie van vertrouwen. Succes. Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik9-4-2009 14:36:24

Hey Marieke,

Als je alles mooi op papier laat zetten zie ik er geen probleem in.
Ons vervoer is ook al volledig op voorhand betaald (is wel geregeld via de ceremoniemeester).
Ze kunnen hun echt niet permitteren van ergens niet te komen opdagen; dit is heel slechte reclame en komt zeker uit.

Als je het echt niet vertrouwd, kan je altijd proberen een voorschot overeen te komen.

groetjes
Leen

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-4-2009 20:54:25

Hey

Wij hebben al een voorschot betaald, dus...

Ik voel me der niet echt goed bij, ik vraag sowieso een document. Is kwestie van wederzijds vertrouwen en kan me voorstellen dat ze zich het niet echt kunnen permitteren .

We worden ook uitgenodigd bij die persoon thuis om alles te betalen.

Groetjes

Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...