Terug naar overzicht
Hoi,Succes en hopelijk ben je in topvorm de 18e, beter nu ziek hé, wij trouwen op 2mei, dus kort na jullie. Geniet ervan.Valerie2mei09
hela, Wij trouwen de 25ste april... Ben ook nog niet supernerveus, heb wel wat gezonde stress... hoop dat het weer een beetje meezit.... Veel succes!!els
Hei MariekeOok wij trouwen op 18 april... zaterdag dus!Ik heb eveneens geen echte zenuwen. Ik kijk er gewoon ontzettend naar uit en voel leuke kriebeltjes (maar noem dit liever gezonde spanning dan stress ;-))Ik ben net terug van 8 dagen cursus voor mijn werk en ben nu natuurlijk ook ziekjes... wordt dus bij mij ook spannend om tegen zaterdag in topvorm te zijn. Ik wens jullie in elk geval een fantastische dag toe en laat ons duimen voor mooi weer!GroetjesJoke
Hallo Marieke,Wij trouwen vrijdag, 17 april. Ik had geen last van zenuwachtigheid... tot deze morgen! Ineens begin ik te denken dat er vanalles gaat mislopen, we hebben op korte tijd 5 afzeggingen en ik denk steeds bij mezelf dat ik iets vergeten ben!!!In elk geval is het beter om nu ziek geweest te zijn dan dit weekend hé.Ik hoop dat jullie ook een fantastische dag tegemoet gaan!Groetjes,Annelies