Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnen

12-4-2009 12:25:21
Hallo allemaal
Ik heb in de AVA van die hartenballonnen gekocht. Leek me leuk om ons appartementje langs buiten mee te versieren.. Maar ik vind geen heliumpomp. Iemand enig idee waar ik die kan kopen?
Anders worden het geen ballonnen :)
Groetjes !!

Caroline
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1172

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-4-2009 13:16:05

Bij Ava kan je helium verkrijgen. Soms is dit niet duidelijk in de winkel, maar gewoon vragen aan de kassa!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-4-2009 16:11:20

eventjes nagaan of je echt wel helium nodig zal hebben, omdat dit niet goedkoop is.
Bij ons hadden we ook hartenballonnen voor in de zaal, en die zijn in trosjes opgehangen aan bijvoorbeeld een nageltje, een zuil...
Je kan ook een slinger maken van de ballonnen en die ergens aan de uiteindes vastmaken, zodat ze toch 'zweven' maar geen helium nodig hebben...

an
14-8-2009
 Meld misbruik15-4-2009 16:01:21

hey,
je kan dit idd verkrijgen bij ava .
het koste rond de 60 euro wel veel vind ik.
je kandit miss ook regelen met je ceremoniemeester als je die hebt.veel goedkoper.
groetjes

Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik15-4-2009 18:28:28

Hallo, bedankt voor de tips.
Ik heb ondertussen in een ballonshop een "fles" van 35 euro voor een 30tal ballonnen gekocht. Dat vond ik nog meevallen. Groetjes !!

wouter

Meld misbruik5-11-2009 0:02:23

dag Caroline, en alle anderen: nog even een antwoordje hierop. Kies je voor hartvormige ballons, neem je beter een formaat dat groot genoeg is, en liefst een kwaliteitsballon, geschikt om een hele dag omhoog te blijven. In een ballonnenwinkel kunnen ze ballns behandelen voor de zweefduur. Kleine ballons kan je ook niet (lang) laten zweven met helium. En bedenk:Werk je met een slinger zonder helium, zullen je harten altijd onderstenboven hangen. Je kan natuurlijk kiezen voor goedkopere ballons. Maar wordt je feest hier dan echt mooier van?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...