Terug naar overzicht
Bij Ava kan je helium verkrijgen. Soms is dit niet duidelijk in de winkel, maar gewoon vragen aan de kassa!
eventjes nagaan of je echt wel helium nodig zal hebben, omdat dit niet goedkoop is.Bij ons hadden we ook hartenballonnen voor in de zaal, en die zijn in trosjes opgehangen aan bijvoorbeeld een nageltje, een zuil...Je kan ook een slinger maken van de ballonnen en die ergens aan de uiteindes vastmaken, zodat ze toch 'zweven' maar geen helium nodig hebben...
hey,je kan dit idd verkrijgen bij ava .het koste rond de 60 euro wel veel vind ik.je kandit miss ook regelen met je ceremoniemeester als je die hebt.veel goedkoper.groetjes
Hallo, bedankt voor de tips. Ik heb ondertussen in een ballonshop een "fles" van 35 euro voor een 30tal ballonnen gekocht. Dat vond ik nog meevallen. Groetjes !!
dag Caroline, en alle anderen: nog even een antwoordje hierop. Kies je voor hartvormige ballons, neem je beter een formaat dat groot genoeg is, en liefst een kwaliteitsballon, geschikt om een hele dag omhoog te blijven. In een ballonnenwinkel kunnen ze ballns behandelen voor de zweefduur. Kleine ballons kan je ook niet (lang) laten zweven met helium. En bedenk:Werk je met een slinger zonder helium, zullen je harten altijd onderstenboven hangen. Je kan natuurlijk kiezen voor goedkopere ballons. Maar wordt je feest hier dan echt mooier van?