Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech

13-4-2009 13:48:18
Vraagje,

Wie geeft er de speech?

Mijn pa zegt dat het de vader van de bruid is?
Moeten wij dan geen speech geven?

Groetjes

18/4/2009 Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 346

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik13-4-2009 16:28:18

wij als bruidspaar geven een speech en beide ouders van de gehuwden.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-4-2009 17:22:05

Hey

Ja ik vind als bruidspaar inderdaad toch ook een woordje moet zeggen.

Marieke

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik13-4-2009 19:16:54

Wij zijn nog zover niet, maar ik weet dat mijn beste vriendin die getuige zal zijn, graag iets kort wil zeggen... Zij kent ons als koppel zeer goed, dus mag zij dat ook! Onze ouders zullen wss ook iets willen zeggen, en mijn aanstaande ook.

Je ziet dat toch gewoon, zolang het maar niet te lang duurt he ;)

Hanna

Meld misbruik14-4-2009 13:27:35

Dat kies je volledig zelf. Op de meeste feesten bedanken bruid en bruidegom iedereen die mee geholpen heeft aan hun dag. Soms doen vaders, schoonvaders , getuigen een speech, maar dat is allemaal niet verplicht. Kies wat je zelf wil en verplicht zeker geen mensen tot het geven van een speech.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...