Terug naar overzicht
heykesbij ons zijn er drie bruidskindjes, waarvan de oudste de ringen zal dragen op een me to you kussentje en de twee kleinste zullen een mandje met rozenblaadjes dragengroetjesseverine26.06.09
Mijn bruidskindjes hadden een klein boeketje in een mandje. De ringen zaten in een kistje dat de meisjes naar voor gebracht hebben.groetjes,Nele
Bij ons krijgen de 2 meisjes een mini-boeketje. De oudste jongen draagt de ringen en de jongste een mandje met rozenblaadjes.
Wij hebben er 4 en die dragen allemaal hetzelfde: een beertje (omdat de bijnaam van mijn verloofde ook beertje is).Valerie04/07/09
Hallo,Bij ons waren en 2 bruidsmeisjes met elk een boeket en in elk boeket werd een ring vastgemaakt met een lint.
HeyWij hebben een meisje en een jongen als bruidskindjes:) Het meisje wou bloemetjes dragen en hebben dan het korfje wat haar mama nog heeft gedragen genomen en der ander bloemmekes ingedaan. Voor de jongen hebben we een beetje met een bloesje aan en met zijn naam op.
wij hebben 4 bruidskindjes, het meisje heeft een miniboeketje voor mee rond te lopen, en voor de kerk binnen te gaan draagt ze samen met haar broer het bloemenmandje met rozenblaadjes, daarachter komen onze 2 zoontjes de jongste met een blokkenkar met 4knuffeltjes op (1voor elk bruidskind, ze zijn van 2,5tot 4jaar), onze oudste zoon neemt het ringkussen.16 Mei 2009