TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nicky
28-11-2009
|
17-4-2009 10:02:06
Hey Kirsten,
Ik vind 8 mensen helemaal niet zielig hoor, zeker niet als je van 12 vertrokken bent. Ik weet eigenlijk niet of er iemand het initiatief tot een vrijgezellenavond voor mij zal nemen en ik denk dat ik met moeite aan 8 zal geraken... Tja, afstuderen, een vriendenkring die uiteenvalt en nog geen nieuwe hebben opgebouwd... Volgens mij zitten veel mensen in die situatie.
Besluit: waarschijnlijk ben je gewoon een beetje aan het stressen (wie niet?) en zal het een geweldig leuke en verrassende dag worden. Geniet ervan!
Groetjes, Nicky
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
17-4-2009 10:03:03
Ook al ben je maar met drie, het gaat erom dat je samen bent met je vriendinnen. Ik heb er al gehad waar we met 20 mensen waren en waar we met 9 waren. Liever met negen mensen dan met 20, hoor.
|
|
Janick
9-5-2009
|
17-4-2009 10:11:33
Hey Kirsten,
Wij trouwen ook op 9 mei en nee 9 mensen is zeker niet weinig. Ik heb verleden week vrijdag mijn vrijgezellenavond gehad en we waren met 5. We hebben een superleuke avond gehad samen met met mijn beste vriendinnen. Echte vrienden heb je nooit met tientallen hoor ! Dat zijn mensen die er zijn om samen plezier mee te maken maar die er ook zijn in slechte momenten !! We spreken uit ervaring. Mijn (toekomstige) man heeft 18 jaar geleden een zwaar ongeval gehad en zit sindsdien in een rolstoel (verlamd tot aan de borst); van zijn oorspronkelijke vrienden blijft er niemand over. Je acht dit niet voor mogelijk en je denkt bij mij gebeurt zoiets niet maar spijtig genoeg is dit realiteit! We hebben al wat watertjes doorzwommen, hebben 5 jaar geleden ons dochtertje verloren en daarna werd bij mijn ventje ook nog eens lymfeklierkanker vastgesteld. Wij weten wie onze vrienden zijn en die waren er dan ook bij op onze vrijgezellenavond !!
We zullen samen aftellen naar 09/05 !!
Groetjes,
Dany & Janick 09/05/09
|
|
Daisy
|
17-4-2009 10:23:02
Hey Kirsten,
Ik vind het ook helemaal niet te weinig. Zoals hieronder reeds is aangehaald, je beste vrienden zijn degene die er altijd zijn voor jou en zolang die erbij zijn, zal het zowiezo een leuke dag worden!
Bij mij hebben ze het opgesplitst. Wij gaan tijdens de dag maar met 7 zijn en 's avonds zijn we met meer, omdat enkele van mijn collega's en verdere vrienden dan ook komen.
Groetjes,
Daisy
Veel plezier morgen!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
17-4-2009 10:35:32
Hey,
Wij waren in totaal met zes. Ik voelde helemaal niet zielig of had niet het gevoel dat ik weinig vriendinnen had. In tegendeel: enkel wie echt belangrijk voor mij is, was er bij. Het was een supergezellige dag om nooit te vergeten.
Groetjes, Lieve
|
|
Leen
25-4-2009
|
17-4-2009 10:36:38
Hey Kirsten,
Helemaal niet te weinig, ik heb vorige week mijn vrijgezellen gehad en wij waren ook met 9. Ik vond het juist gezelliger dan zo'n heel grote groep, je hebt de kans om met iedereen te babbelen,... We zijn zelfs bij iemand thuis blijven overnachten, dat zou niet gelukt zijn met meer volk. 'k denk dat je je zorgen maakt om niets :)
grtz Leen
|
|
Heidi
13-9-2008
|
17-4-2009 12:01:34
Wij waren met 6 in het totaal, mij erbij, op mijn vrijgezelle en het was enorm gezellig. Inderdaad waren het alleen de echte vrienden. Er waren wel 10 personen uitgenodigd, maar uiteindelijk was ik dan toch blij dat alleen dat beperkt groepje er was. Was een zeer intieme sfeer en dat maakte het uniek
|
|
tami
26-6-2010
|
17-4-2009 12:22:04
hallo Kirsten,
ik denk dat 9 gewoon perfect is ; de groep is niet te groot en niet te klein. Ben zelf ook naar dergelijke avonden al geweest en 't was telkens maar met een man of 8. Iedereen vond het heel leuk zo ;o)) Uitgaan met je beste vriendinnen is toch het tofste dat er is ? groetjes.
|
|
Lien
16-2-2008
|
17-4-2009 15:33:05
Hoe meer volk hoe minder leuk het wordt...al bij de voorbereidingen zijn er dan zoveel verschillende meningen en de dag zelf zijn het allemaal conversaties door elkaar. Ik heb zelf geopteerd voor 2 dagen met 2 kleinere groepjes (6 en 8) want anders was het volgens mij echt niet te doen. L
|
|
veronique
13-9-2008
|
17-4-2009 22:28:16
Hetzelfde hier hoor, hoe mee mensen, hoe meer verschillende meningen over wat er moet gebeuren, plus sommige zijn ook minder los als er mensen bij zijn die ze niet kennen... nefast voor de sfeer!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
18-4-2009 2:42:34
Binnenkort hebben we een vrijgezellendag dan zullen we met 6 of 7 zijn. Dit zijn pas echt vrienden. Ik vind die groepen van 20 man altijd zo onpersoonlijk. Dat kunnen toch nooit echt echt vrienden zijn.
groetjes, Carolina
|
|
Joke
25-4-2009
|
19-4-2009 11:10:59
Ik heb gisteren mijn vrijgezellen gehad. Een tweetal konden niet komen, we waren met 7 in totaal en het was superleuk ! Mijn vriendinnen kenden elkaar ook niet allemaal en met een klein groepje krijg je meer interactie dan met een grote groep denk ik. Wanneer je met te veel bent, krijg je kleine groepjes, denk ik. Volgens mij is dat één van de weinige gelegenheden waarvoor het spreekwoord "hoe meer zielen, hoe meer vreugd" niet geldt.
Veel plezier !
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|