TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
27-6-2009
|
17-4-2009 11:27:05
Hallo Lien,
ik wist niet dat de tweede dans enkel vader-dochter was. Wij doen ik met mijn papa en mijn verloofde met zijn mama. en we kiezen een onpartijdig nummer :) Groetjes, Nathalie
|
|
nele
8-8-2009
|
17-4-2009 11:41:35
Mijn ventje en ik hebben gekozen voor Papa van Stef Bos. Wij dachten dat de bruid haar papa gaat halen en de bruidegom zijn mama (of stiefmama bij ons). Mijn ventje weet dat mijn paps mijn held is dus vond hij dat allemaal prima. Maar als je de kerk in het midden kan houden door iets neutraal te nemen, is dat mss geen slecht idee. In onze ogen MOET er helemaal niets tijdens een trouw. Wij hebben ons aan sommige tradities vastgehouden maar dat moet je helemaal niet. Leef je trouw, laat hem niet geleefd worden. succes!
|
|
Lien
1-8-2009
|
17-4-2009 11:46:50
Dat zijn we zeker van plan Nele. We doen enkel wat wij twee willen. Maar ook dan moet je compromissen zoeken. Zoals bij dit...
Voor de anderen: Welke tweede dans kiezen jullie?
|
|
Lieve
1-9-2006
|
17-4-2009 11:52:28
Hey,
ik vind dat wel heel ver gaan hoor. Het is gewoon een heel mooi nummer. Als je voor alles zo op je tenen moet lopen... Wij hadden gewoon Hotel California, niets traditie of toepasselijke inhoud. Een prachtig nummer en erg dansbaar.
Groetjes, Lieve
|
|
tami
26-6-2010
|
17-4-2009 12:29:47
Lien, in alle dergelijke situaties kan je best bij jezelf zeggen : "bij twijfel, onhou u" en dat is wat ik zou doen. Hou de kerk in het midden, kies gewoon samen een mooi nummer en dans beiden met een ouder (jij met je vader, hij met z'n moeder), dan is er geen discussie en hoeft niemand zich verongelijkt te voelen ;o) groetjes
|
|
Lien
23-5-2009
|
17-4-2009 13:39:48
dag naamgenoot. als je écht zo aan dat liedje houdt, kan je het nog altijd cadeau doen aan je papa op een cd'tje apart. Dan is de boodschap ook duidelijk!
|
|
Sylvia
25-4-2009
|
17-4-2009 13:46:19
Hallo,
dit is ook iets waar we lang aan getwijfeld hebben. Ik vond dat ook een heel mooi nummer maar dacht ook dat het niet passend was voor de moeder-zoon dans. Uiteindelijk hebben we 'I loved her first' gekozen. Dit is ook vader-dochter maar we dachten dat het in't Engels misschien minder zou opvallen hoewel het voor mijn vriend niets uitmaakt welk liedje we nemen.
groetjes, Sylvia 25/04/2009 (nog 1 spannende week te gaan!)
|
|
Lien
1-8-2009
|
17-4-2009 14:31:42
Tis niet dat ik per se dat liedje wil zenne, ik hoor het gewoon graag... en ik vond het passend. We moeten zo al genoeg liedjes kiezen (kerk, dessert en openingsdans,...) en dat vinden we zooo moeilijk! En dat dacht ik dat ik eentje gevonden had... Haha! :-)
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
17-4-2009 20:43:51
Hallo Lien, kan je het niet oplossen door 2 'halve' liedjes te spelen, een korte vader-dochterdans EN een korte moeder-zoon dans? Ik denk dat wij dit ook zo gaan doen ;)
Groetjes
|
|
Heidi
13-9-2008
|
17-4-2009 20:49:09
als het liedje al uit was toen ik trouwde (of als ik het toen al gehoord had) en mijn papa zou er nog geweest zijn, zou het ook dit liedje geweest zijn.
Nu is het Angels geworden, maar daar hebben we met iedereen samen gedanst (dus met alle gasten)
|
|
Sofie
|
6-5-2009 14:12:52
Hey Lien
neutralere liedjes:
- you look wonderfull tonight -joe cocker - wind beneath my wings- bett middler - heroe - mariah carey - you are - dolly parton
minder neutraal - isn't she lovely -stevie wonder (gaat over zijn dochter blijkbaar) - my girl - papa -stef bos
ik wil zelf graag "sofietje" draaien voor mijn papa omdat hij dat steeds zong toen ik net geboren was maar tzal wel een emo-moment worden dan ;-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|