Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

KLEED? HOEVEEL WINKELS?

17-4-2009 14:08:16
Hallo,

Ik vraag me af of je normaal gezien naar één winkel gaat voor je kleed of naar meerdere?
Hebben jullie na één dag al gekozen of niet?
Ik ben gisteren gaan kijken en passen bij twee winkels en heb bij de tweede ook al meteen beslist...is dit te snel?

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 365

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 14:20:29

Hallo Katrien,

Ik heb vooraf heel veel boeken doorbladerd en gekeken welke kleedjes bij mij in de smaak vielen. Bij mij is het Linea Raffaelli geworden, dat stond al vrij snel vast. Elke keer greep ik terug naar die stijl.
Ben zelf maar in 1 winkel geweest (ze hadden wel veel andere merken ook, dus heb enorm veel gepast) en die dag zelf ook beslist.
Ik wist ongeveer wat ik wou voor ik de winkel binnen ging dus het was niet zo moeilijk. :)
Ik vond vooral de service en de vriendelijkheid van het personeel een enorme meerwaarde. Heb mijn kleedje gekocht bij Maxim's Couture in Aarschot. (mama heeft haar suite kledij daar uiteindelijk ook gekocht)

Als je overtuigd was van je keuze moet je daarbij blijven en niet teveel meer in de boekjes blijven neuzen. Je ziet mss nog 20 andere kleedjes die mooi vindt...

Wat is het bij jou geworden? Of blijft het een verrassing?

Groetjes Sara
08/08/'09

Nele
30-7-2009
 Meld misbruik17-4-2009 14:45:19

Hallo,

ik heb eigenlijk bij de tweede winkel mijn zin gevonden. je voelt direct of het de juiste jurk is.

groetjes,

Nele

s
1-6-2007
 Meld misbruik17-4-2009 14:46:00

1 winkel gedaan en 1 kleed aangehad. Al besef ik dat dit wel extreem weinig is.

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik17-4-2009 14:55:41

Het blijft een verrassing....maar moeilijk in te schatten...het kleedje dat ik paste was bruin met zwart gestreept maar wordt in het wit besteld. Ik moet het dus nemen alhoewel ik niet echt weet hoe het er uitendelijk zal uitzien...spannend.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:14:55

Hey

Als mijn mama erbij had geweest had ik al meteen het kleedje genomen in de eerste winkel waar ik naartoe ben gegaan.

Maar ik ben dan nog verder gaan kijken en in de 2e winkel hadden ze dat ene kleedje niet maar wel een ander supermooi en heb dat dan genomen.

Soms denk ik nog wel aan dat andere kleedje, was wel wat specialer. Dus ik zou zeggen, als je een kleedje vindt naar je dromen zou ik niet verder kijken anders zit je met een zwaar keuzeprobleem.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

heidi

Meld misbruik17-4-2009 15:29:07

ik heb maar 1 winkel gadaan, en vond direct het kleedje waar ik me goed in voelde, ik ging met een ander gedacht, maar eenmaal ik die aanhad stonden ze me niet, de verkoopster liet me andere modelletjes zien en ik was metteen verkocht voor een van deze kleedjes, het is een pronovias geworden, en komt van Moderna in Schepdaal

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:29:56

hallo
ben ook in eerste winkel blijven hangen (maxim's couture mechelen). Ik had wel op voorhand wat op sites gekeken en bij maxim's hadden ze heel wat merken dus ook verschillende stijlen. Heb in totaal misschien 15 kleedjes aan gehad, waarvan er op het einde eigenlijk maar 2 overbleven. wanneer je het gevoel hebt 'dit is het' dan is het ok, maakt niet uit hoeveel kleedjes je past.

nathalie

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik17-4-2009 21:30:12

Hallo,

Ik heb na een winkel al beslist. En achteraf dacht ik ook oei dat is precies wel vlug en ik twijfelde ook. Maar ik ben over 3 weken mijn kleed gaan passen en het was schitterend ook mijn mama en mijn zus vonden het nog steeds mooi.

Ik denk niet dat dit te snel is als je het graag ziet dat is het belangrijkste.

Veel succes met de voorbereidingen.

groeten,
Annelies.

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik17-4-2009 22:23:45

Ik ben naar vijf winkels geweest (een beetje om enkele mensen een plezier te doen omdat ze graag mee gingen kijken) maar da's echt te veel van 't goede: ik had op voorhand twee winkels waarvan ik wist dat ze de kleedjes hadden die ik mooi vond. Maar ik ben ook nog naar enkele outletstores geweest met het idee van 'je weet nooit dat er iets goedkoper hangt dat mij aanstaat'. Dit alles op één week, dus ik had er na een tijdje mooi genoeg van! UIteindelijk vond ik niks meer mooi... dus: als je iets aanhebt, en het voelt goed, neem eventueel een optie en ga de dag later nog eens terug, maar ga er niet nog eens twintig passen, je raakt alleen maar meer in de war...
Vooral veel plezier!!

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik18-4-2009 13:28:32

hey,

ik had al eens rondgekeken op sites.
ben dan naar couture ann in aalst geweest en een kleedje of 5 aangehad en mijn eerst kleedje is het geworden.
ik voelde mij daar heel goed in, niet te dik, na 2 kindjes is dat allemaal niet meer zo plat hé.
ik heb ook een ander kleur besteld dan dat ik heb aangedaan.
nu nog wachten tot juni voor mijn eerst pas.
spannend he.

groetjes Daisy
25/09/2009

Cheyenne
19-9-2009
 Meld misbruik19-4-2009 14:11:57

Hoi,

Ik heb 1 winkel gedaan en drie kleedjes gekozen. Het eerste kleed dat ik heb aangedaan is het geworden. De anderen heb ik zelfs niet meer gepast.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik20-4-2009 10:36:24

Hoi,
In de linx fashion in Hasselt geweest, ook wat op internet rondgekeken en ik greep ook altijd naar dezelfde stijl terug.
Daar 4 kleedjes aangehad en het 2e was onmiddellijk prijs.
Groetjes
Kim
reeds 261 dagen getrouwd!!!

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik22-4-2009 14:44:10

Katrien,

Ik heb in totaal 7-8 winkels gedaan. Paar winkels waar service heel slecht was ofheel weinig keuze. Ik benook niet zo een rappe beslisser en wou echt 'dat' kleed hebben..
Mijn vriend is voor zijn kostuum ook al nr 5 winkels geweest, dus we zijn aan elkaar gewaagd :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...