Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

17-4-2009 14:52:22
Hallo,

Mag ik vragen hoeveel jullie trouwschoenen kosten?
Hoeveel zouden ze gemiddeld kosten bij van Loock?
Kopen jullie echte sjieke trouwschoenen?
Ik heb bijvoorbeeld toffe witte pumps gezien voor 50 euro in een goede schoenenwinkel.
Ik wil er precies niet te veel geld aan geven...als ze dan toch pijn blijken te doen...en ik draag ook al niet zoveel schoenen met een hakje, en dan nog eens in het wit...ben ik bang dat ik ze achteraf niet meer zal dragen en dat zou zonde zijn van de prijs....
Ik trouw pas in februari en kocht gistern mijn kleed al (ik weet het, ben er vroeg bij) maar die vrouw van de winkel zei dat ik best nu al uitkeek voor schoenen want dat er in de winter niet echt iets te vinden is...wat denken jullie hier van?

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 439

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:11:40

Hey

Ik heb bij van Loock mijn trouwschoenen gekocht voor €149. Is wel kostelijk maar ik vind ze zooooo mooi en ze zitten wel goed. Ik moet ze natuurlijk nog wel wat inlopen aangezien ik niet gewoon ben om zo wat chiquere schoenen te dragen.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

s
1-6-2007
 Meld misbruik17-4-2009 15:17:09

Ik had nu wel geen typisch trouwkleed, dus ook geen typische witte schoenen.
Ik had zwarte pumps met een hak van 6 cm voor 53 euro in de solden gekocht. Ik denk dat de originele prijs iets van 60-65 euro was. Gewoon in een schoenenwinkel gekocht.

Verder had ik nog zwarte ballerina's, die ik een paar maand daarvoor al had gekocht, maar zelden gedragen. Die ballerina's waren voor tussen de twee recepties door aan te doen en voor 's avons als de keuring al achter de rug was. Op 6 cm en een smalle hak kan ik geen hele dag rondlopen.

Kopen waar jij je goed bij voelt! Je niet laten meeslepen door verkopers die vanalles en nog wat verkopen speciaal voor huwelijken.

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:24:36

hallo
ben ook naar van loock gegaan. Ok, je betaalt meer maar ze hebben toch wel wat keuze indien je voor "echte" trouwschoen gaat. Ze zitten inderdaad heel goed. Goedkope schoenen zitten vaak minder goed (indien leder) en je 'zweet' er soms ook rapper in... ik heb wat duurdere schoenen genomen omdat je die de hele dag aan hebt. Pijnlijke voeten heb je sowieso, maar er zijn toch gradaties.(hoop ik althans!)

nathalie

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:39:53

Ik kocht witte pumps in een gewone winkel voor €50! Ik vind ze erg passend, het kleur is nagenoeg perfect, was superblij toen ik ze toevallig tegenkwam!

Zeker doen!

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:49:57

Ik heb mijn trouwschoenen voor 160 euro gekocht in de bruidswinkel, ze zijn van LR. Ik vond ze supermooi, ze zitten goed en het is exact dezelfde kleur als mijn kleed! Ik ga ze achteraf ook zeker nog dragen, dus ik vond de prijs niet zo erg.

Succes ermee!

Groetjes,

Liese
9 mei 2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-4-2009 15:54:08

Mijn schoenen kosten €150 en zijn dus echte trouwschoenen. Ik heb ook nog héél eenvoudige puntballerina'tjes van slechts €10 voor 's avonds op de dansvloer (indien nodig).

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-4-2009 16:05:22

mijn trouwlaarzen van nicky van kets waren normaal 500 euro, maar ik kocht ze aan 250 euro

zou ik dus NOOIT meer doen... maar toekomstige bruidjes zijn net als toekomstige mama's gemakkelijk om te halen. (ikke toch)

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik17-4-2009 16:58:42

Ga voor de witte pumps!!!
Persoonlijk vind ik echte trouwschoenen totaal niet mooi en wanneer doe je die nog aan?

evy
1-3-2009
 Meld misbruik17-4-2009 17:05:57

Mijn trouwschoenen kwamen van bij Van Loock. Ik betaalde ze 143€. Een elegante parelmoere schoen, geknoopt boven de enkel, en met naaldhakken. Nu moet je weten: ik draag zelden hakken, laat staan naaldhakken :-)
Awel, ik heb van 's morgens tot laat in de nacht (nu ja, terug morgend) m'n trouwschoenen aangehad, en dit zelfs zonder pijnlijke voeten! Dus ja, ze zijn duur geweest, maar z'n geld zeker waard!!

Kim
8-5-2009
 Meld misbruik17-4-2009 17:56:47

heyla

Niet twijfelen, als die pumps u perfect passen, deze nemen, en dan is de prijs nog eens goed meegenomen he!!
De mijne kosten ook maar 50 euro. Heb creme kleurige pumps gekocht bij torfs en heb geen moment getwijfeld. Da staat daar niet op he hoeveel de schoenen hebben gekost.
groetjes kim

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik17-4-2009 18:25:04

hey katrien
heb mijn schoenen bij eram gehaald en ze waren slechts 40 euro.
een paar weken geleden hadden ze een trouwcollectie en echt waar, het verschil is niet te zien. ge had keuze uit 3à4 modellen. kzou zeker eens een kijkje gaan nemen.

groetjs cindy

tami
26-6-2010
 Meld misbruik17-4-2009 22:03:01

Katrien,
vind je die witte pumps mooi en zitten ze makkelijk ? Koop ze dan ! Je hebt dan de tijd om ze in te lopen en te zien of je ze een hele dag kan "aanhouden" zonder problemen ;))
De vrouw van de winkel heeft overigens groot gelijk ; in de winter vind je nagenoeg geen wit, behalve voor laarzen misschien...
Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-4-2009 1:58:40

Kopen!!! Ik heb er ook maar bij Torfs gekocht, 54 euro ofzo. Ik vind dit rap zot geld. Veel zie je er ook niet van, waarom dan zoveel geld geven aan iets dat je maar één keer kan aandoen.

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-4-2009 1:58:41

Kopen!!! Ik heb er ook maar bij Torfs gekocht, 54 euro ofzo. Ik vind dit rap zot geld. Veel zie je er ook niet van, waarom dan zoveel geld geven aan iets dat je maar één keer kan aandoen.

groetjes, Carolina

an
14-8-2009
 Meld misbruik18-4-2009 8:20:56

hey,
Mijn schoenen komen ook van bij van loock.
Ze kosten 150 euro.
Ik ben ze al aan het inlopen en ik moet zeggen ze zitten echt goed.
Ik ben ook in gewonen winkels gaan zien en vond er ook wel mooie voor 50 euro maar je voelt wel een groot verschil.
Het is veel geld maar je leeft zo naar je trouwdag toe en dan zou ik niet willen dat ik pijn heb aan mijn voeten.
Want dan is heel je avond omzeep.
en je kunt ballerina's aandoen s'avonds maar denk wel aan de lengte van je kleed .
Ik mijn winkel waar ik mijn kleed kocht raaide ze het af omdat het kleed gemaakt word op lengt van de schoen.
veel succes,
groetjes An

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik18-4-2009 13:36:29

Ik kocht gisteren mijn schoenen voor 50euro.
Ik had alle dure winkels bekeken en vond nergens mijn zin. Tot ik toevallig een gewone schoenwinkel passeerde en voor 50 euro mijn schoenen vond! Ik vraag me nog steeds af waarom ik per se de duurdere winkels wou doen. Ik was bang dat iemand anders misschien dezelfde zou dragen op mijn feest. Nu heb ik goedkope schoenen die ik later ook nog zal dragen. Ik ben er echt blij mee.
En nog iets: in de winkels vertelde iedereen me dat ik eigenlijk al te laat was omdat de meeste modellen al uitverkocht zijn. Dus je moet er inderdaad vroeg bij zijn!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik18-4-2009 14:39:20

Mijn schoenen kosten €100 en reserveschoenen €30. Ik vertikte het ook om dure trouwschoenen te kopen die ik daarna niet meer zou kunnen aandoen.

Tine

Meld misbruik18-4-2009 19:25:06

Ik heb ook gewoon witte pumps gekocht aan €50,00. Echte trouwschoenen kan je achteraf minder gemakkelijk dragen. Een gewone klassieke witte pump onder een jeans in de zomer is ook superleuk, dus geen 'weggegooid' geld. Maar dit is natuurlijk mijn persoonlijke opinie.
In de winkel van mijn trouwjurk hadden ze mij wel aangeraden een lakschoentje te kiezen. Als de kleur dan niet 100% hetzelfde is, lijkt dit toch zo door de reflectie van de kleur van jouw bruidsjurk op het schoentje.

succes!

heidi

Meld misbruik18-4-2009 20:30:48

ook mijn schoenen komen van eram, goedkoop en zeer mooi, het was van de bruidscollectie, ik heb ook nog gemakkelijke pumps gekocht om te dansen.

an
26-9-2009
 Meld misbruik19-4-2009 18:45:41

Hallo,

Mijn trouwschoenen kosten 23 euro !!!
Wel gekocht in de solden.En tot mijn grote verbazing heb ik daar een hele dag mee kunen rond lopen.

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik20-4-2009 14:59:24

Mijn trouwschoenen zijn mooie nette witte damesschoenen. 80 euro

Evelien
16-5-2009
 Meld misbruik22-4-2009 10:02:22

Hey,

Ik heb ook mijn schoenen bij van Loock gekocht. Bleef nog gelijk welke want witte passen niet onder mijn kleed. Ben ze nu aan het inlopen want binnen 23 dagen is het zover. ik moet zeggen ik heb voor mijn schoenen 150€ betaald, wel veel geld want ik dacht " doeme zoveel geld en ik doe die waarschijnlijk nooit meer aan." maar ze zitten goed. dus eigenlijk wel ne goeie koop.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...