Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cossmo oost-vlaanderen

17-4-2009 15:41:56
In welke winkels verkopen ze het merk Cossmo in Oost-Vlaanderen?

Labaere in Zottegem
De Vos in Lennik, da's al wat verder

Zijn er nog?

Dikke merci!

Lien
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1205

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik17-4-2009 19:51:12

Mijn verloofde heeft zijn kostuum van Cossmo in Labaere gehaald en hij was er zeer positief over.
Je hebt dan ook nog winkel 'deVille Fashion' in turnhout waar Cossmo verkopen.

grtjes
5/9/2009

an
14-8-2009
 Meld misbruik18-4-2009 8:11:56

hey,
Wou gewoon even zeggen dat de pakken van cossmo mooi zijn in de boekjes en op pc maar ik vind deze tegenvallen in het echt mijn vriend had er ook aangehad van cossmo en ik vond ze vrij ouderwets overkomen.
hij heeft nu een pak van costume nationale en deze zijn prachtig.
Wou ik gewoon eens zeggen.
veel succes met de zoektocht.
groetjes, an

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik18-4-2009 8:55:22

Bedankt!

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik18-4-2009 22:37:11

De cock fashion in Meise-Wolvertem heeft er ook.

Mijn vriend heeft er eentje van Cossmo en het is helemaal niet stijf, alhoewel er zijn wel modellen die dat wel zijn, toen wij in de winkel waren om het kostuum mee te nemen was er iemand eentje aan het passen dat ik helemaal niet tof vond, veel te klassiek en stijf.
Je moet dat zelf aanzien en passen.

Grtjes

Valerie
2mei09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info