TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
17-4-2009 21:02:23
Caroline,
tja, je kan altijd één of andere ludieke manier bedenken om mensen lukraak bij elkaar aan tafel te krijgen maar of dat altijd zo'n gelukkige keuze is, betwijfel ik... Wij zitten met zo'n internationaal gezelschap dat de tafelindeling zich vanzelf uitwijst. Onze DJ zei dat de afroeping van de tafels een heel plezant moment is voor iedereen door de deuntjes die hij daarbij draait. We zijn benieuwd ! Wij gaan zelf de tafels afroepen, de Belsichee tafels en die van ons worden afgeroepen door de gastvrouw. Onze tafelkaartjes (8 x 8 cm) zijn zangers, groepen of componisten waarvan de naam in groot lettertype (Vivaldi) boven een mooie foto v.e. bruidsboeket staat. De muziekgroep die wij aan een bep. tafel toekenden was in functie van de mensen die eraan zullen zitten. Wij hebben ons daar kostelijk mee geamuseerd :)) Mocht ik toch nog iets origineels vinden, laat ik het weten. Veel sukses in je speurtocht alvast. Groetjes
|
|
Kelly
|
17-4-2009 21:33:14
Hey,
ik heb bij de AVA schildersezels gekocht met een krijtbordje op en daar zetten wij 'familie bruid', 'collega's bruidegom', ... op. Ze moeten zelf maar uitvechten wie waar gaat zitten. De verantwoordelijke van de zaal zal hen wel een teken geven om naar hun tafels te gaan.
Groetjes, Kelly
|
|
Caroline
9-5-2009
|
17-4-2009 21:50:03
Dat is wat ik wou weten .. Op die manier hoef je geen kaartjes uit te delen aan de ingang en geraakt toch iedereen vlot op zijn plaats .. Denk dat eenvoud misschien nog het vlotst gaat ?! Ben er nog niet helemaal uit, wnat op de trouwfeesten waar ik al geweest ben kreeg je eerst ook een kaartje en moest je dan je tafel zoeken, maar als het zo makkelijk ook gaat... Gelukkig heb ik nog 20 dagen :)
|
|
Kim
18-7-2009
|
17-4-2009 23:12:00
Hey,
Wij hebben op elke tafel een kaartje in dezelfde stijl als onze uitnodiging. Op die kaartjes staan de foto's van de mensen die aan die tafel zitten. Ze moeten zelf maar kiezen wie waar zit aan tafel. Maar vermits we onze vrienden, familie ed bij elkaar hebben gezet, verwachten we hier geen problemen rond. Een gemakkelijke oplossing, maar toch fijn met de zoektocht naar je foto :)
Groetjes, Kim 18 juli 2009
|
|
Lien
1-8-2009
|
18-4-2009 8:58:51
Bij ons roept de maître alle namen af... de heer en mevrouw... en dan moeten die mensen iemand volgen tot aan de tafel. Et voila... zo simpel kan het ook zijn!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-4-2009 14:49:50
Wij worden min of meer verplicht door de feestzaal om tafelnamen te bedenken. De namen van de tafels worden dan afgeroepen en per tafel worden de mensen naar hun plaats gebracht. Vroeger werden idd de namen afgeroepen (mr. en mevr. Huppeldepup), maar dat duurt verschrikkelijk lang eer je 100 personen en meer hebt afgeroepen. Sommigen horen hun eigen naam dan nog niet eens enz... De man van de feestzaal raadde dus aan om met tafelnamen te werken. Dat gaat snel, want in 1 keer heb je +/- 10 personen aangesproken. Iedereen neemt ook onmiddellijk zijn kaartje of klein gadget bij de hand, waardoor de concentratie beter gericht is. Maar dan, hé... Hoe gaan we de tafels noemen? Bij ons zullen de tafels waarschijnlijk genoemd worden naar plaatsen waar we ooit eens op reis zijn geweest. De mensen krijgen bij het binnenkomen een kaartje met een klein fotootje van ons op en de plaats waar de foto is genomen. Bij vrienden van ons waren de tafels genoemd naar snoepjes en iedereen die binnenkwam kreeg het snoepje waarnaar de tafel was genoemd.
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|