Terug naar overzicht
Op suggestie van andere bruidjes op dit forum heb ik een tijd geleden een fotoshoot gedaan bij artxpo.Ik heb mijn ventje verrast met een reeks persoonlijke foto's van mezelf.De fotoshoot is enorm goed meegevallen (ook al had ik er vooraf een beetje zenuwen voor), de foto's waren prachtig (ook al heb ik niet het ideale maatje).Mijn ventje was in de wolken.Als je wat van mijn foto's wil zien, stuur dan maar een mailtje tinkelbel@mail.beGroetjes,Tine
ook ik heb mijn ventje een fotoshoot van mezelf als geschenk gegeven voor zijn valentijn, ook bij art-xpo, zeer mooi en ongedwongen sfeer, de foto's waren zeer mooi. ik heb voor onze trouw een grote canvas doek laten maken met de foto's dat hij graag zag, hij krijgt ze een dagje voor onze trouw.
Volgen de noorse traditie is het dus gebruikelijk om een kado te geven die nooit kan vergaan als teken van je liefde en toruw.. Dus iets solide. ( iets vast dat niet bederft of slecht komt of kan branden)Mijn ventje krijgt een nieuwe horloge en ik krijg nieuwe pareloorringen normaal.. als ik het goed op.
We gingen normaal voor een paar unieke champagne glazen gaan enkel voor ons als kado... maar we zijn er neit echt uit.Glas kan wel breken maar is zogezegd niet vergankelijk.
Beste naamgenootje,Misschien kan je hem iets geven dat verband houdt met zijn hobbies? Mijn vriend en ik zijn kunstliefhebbers en gaan samen als "huwelijkscadeau voor elkaar" een mooi schilderij kiezen, maar ik denk erover om daarnaast ook een mooi kunstboek voor hem te kopen of tickets voor een concert.Misschien is jouw vriend eerder sportief aangelegd en moet je in een heel andere richting zoeken? veel succes!Rebecca 21/08/2009
Hoi!Wij kopen als huwelijkscadeau voor elkaar een reflexcamera (fototoestel). Ik wou hem ook eerst een horloge cadeau doen, maar hij vond dat niet nodig! Hij heeft er al één zegt hij... :-)GroetjesLien
Wij hebben elkaar geen trouwkado gegeven, het mooiste kado voor mij was zijn ja-woord...En van onze huwelijksreis hebben we samen genoten.Van elk moment van onze trouw hebben we genoten, en ik had niet de behoefte voor nog iets speciaal erbij te hebben, onze ringen zijn uiteindelijk genoeg en de liefde voor elkaar...