Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis met kindjes

28-4-2009 12:43:05
Hallo allemaal
Wij gingen eerst niet op huwelijksreis gaan omdat wij nog 2 kindjes hebben onder de 5jaar. Maar nu gaan we er toch ons werk van maken en eens een weekje uitblazen met onze sloebers mee.
Ik zie er echt naar uit
We dachten aan Egypte. wij trouwen op 12 december, dus het moet nog warm zijn hé en heel ver en exotisch wil ik nog niet doen met de kindjes. MAAR op het internet vindt ik nergens prijzen voor december...Is dit normaal? ik heb dus nog nooit een reis gemaakt of twas met mama en papa naar spanje ;-))
of moet ik gewoon het reisbureau binnenstappen?

geven jullie me wat raad?
dank je wel hoor

gr
Isabel
12-12-2009

Isabel
12-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 453

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 13:20:17

Hey ! Je kan nog geen prijzen vinden voor december omdat dat al het winterseizoen is, die brochures komen pas uit rond september. Ben zelf ook al vaak rond die periode op reis geweest, mijn top-bestemming is dan Dominicaanse Republiek, ideaal voor kleine kids, maar wel lang vliegen. Wij zijn met onze dreumes vorig jaar naar Turkije geweest, een echte aanrader ! Egypte is tof, maar je mag geen gevoelige darmen hebben... wat met zo'n kleintjes niet zo'n aanrader is vind ik zelf. Mijn advies ? Stel je reis een paar maanden uit, zodat je in de lente kan gaan, dan is het overal al goed weer. Zo doen wij het, wij trouwen eind augustus, maar gaan pas april ofzo van volgend jaar met onze dochter van 3 op huwelijksreis.... Succes en geniet ervan !!

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 13:29:52

ik zou ook als ik jou was of uitstellen of andere bestemming nemen egypte is heel mooi land maar wij vonden persoonlijk niet echt geschikt om met de kinderen 1,5j en 3,5j te doen wij trouwen in augustus en gaan gewoon naar de belgische kust en als we 5jaar getrouwd zijn een echte huwelijksreis maken; zo zijn toch de plannen.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik28-4-2009 13:41:25

dag Isabel,

met 2 kindjes onder 5 jaar zou ik niet direct naar Egypte vertrekken ; het contrast met onze westerse hygiëne en comfort is te groot plus de verplichte inentingen, maken er voor de kleintjes niet echt iets plezierigs van..
Ja, ik denk dat een reisbureau binnenstappen een uitstekend idee is :o))
Groetjes.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 15:06:33

Hey Isabel,

Inderdaad nog even wachten voor prijzen van december, deze zullen normaal gezien ergens in augustus ofzo uitkomen.
Egypte is voor de winter de meest zonzekere bestemming tussen de kortere vluchten. Je hebt er uiteraard hele leuke hotels voor families met kindjes, kijk er wel naar dat je minstens 4 à 5 sterren neemt, vooral voor het eten!
Indien je ervoor zou kiezen je reis uit te stellen kan dit ook hoor, je kan (als het hotel een korting geeft) huwelijkskorting krijgen tot 6 maanden na je huwelijk!

Succes!

Groetjes
Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Katleen
1-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 16:03:05

Wij hebben ook nog zo'n kleintjes, tegen de trouw zullen ze 3.5 en 2 zijn. In augustus (wij trouwen de 1ste) gaan we een midweek naar Centerparcs met z'n allen, en in september gaan wij met z'n twee een weekje naar Cyprus en gaan de dochters op vakantie naar oma en opa.
Egypte vind ik persoonlijk ook niet zo'n aanrader om met kleine kindjes te doen. Prachtig land, maar de kleintjes hebben vaak last van hun darmpjes en de hitte is ook niet altijd ideaal...

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 16:19:53

Dag Isabel,

Ik zou ook niet echt naar Egypte gaan met kleine kinderen.
Wijzelf zijn vorig jaar naar Turkije geweest met ons dochtertje van 3 en dat is enorm goe bevallen, mooi land en enorm gastvrij!
En in een degelijk hotel (wij nemen altijd 5*) heb je geen enkel probleem met eten en drinken.
Prettige reis!

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 16:49:23

Ik zou ook niet echt met kleine kinderen naar Egypte gaan.
Zou eerder mijn reis uitstellen naar mei en dan een europese bestemming kiezen.

Ikzelf ben 2x naar Marokko geweest bij een gezin en ik weet dat de groenten goed gewassen werden, enz en ik dronk enkel water van een flesje en toch ben ik 2x ziek geweest. Niet erg maar met kleine kinderen zou ik toch oppassen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums