Terug naar overzicht
hey Isabel, ik heb je vorig berichtje niet gelezen. Maar bijna overal waar je op reis gaat kun je last hebben van de darmen. bv Turkije, Spanje, Griekenland enz.Je moet vooral zorgen dat je geen rauwe groenten eet, geen schepijs, geen ijsblokjes ed eet.Ik ben al verschillende malen op reis geweest, ik heb me aan de bovenstaande regels gehouden en ik heb nog nooit last gehad van mijn darmen of maag.Ik www.reiswijzer.nl kun je ook commentaar lezen over de hotels. Je zult vlug in de reacties lezen of er last is van darmklachten of niet. Ik stem mijn hotel meestal af op die site.Dus wil je egypte, neem gerust egypte. Het is er ook ideaal van klimaat in die periode.Wij gaan alvast op huwelijksreis naar daar. Eerst een weekje cruise en dan effe rust.Mallorca is naar tschijnt kindvriendelijk maar er valt niet veel te beleven.Veel succes.groetjesSophie 31/10/2009
Isabel,zon in december zit vnl. in het andere halfrond, hé maar op Cyprus (behalve Grieks ook Turks) vind je het mildste weer van Europa, 17°C, dus voor zon zou ik naar ginder trekken. T° water is een beetje fris : 19°C.Ryanair en Jetair hebben doorgaans de goedkoopste tickets. Nog veel sukses met de zoektocht.Groetjes
Bij ons was in egypte idd de hele groep ziek. Was wel op de nijlcruise, dus weet niet in hotels.Vooral de gezondheidszorg is niet te vergelijken met hier en daarom dat reisbureaus het vaak afraden met kleine kinderen.In Cyprus kan ik hotel paphos amathus aanraden.Maar in december mag je daar ook niet verwachten dat je kan gaan zwemmen en zonnen buiten...Mallorca vond ik persoonlijk leuker als cyprus.Om in december echt zon te hebben moet je denk ik echt verder weg.ik kijk altijd op www.zoover.nl daar staat meer op als op vakantiereiswijzer
hey, was je van plan om naar egypte te gaan, gewoon doen hoor ! wij zijn zelf al verschillende malen geweest, ook turkije en tunesie, en hebben nog nooit problemen gehad. zowel ik als mijn aanstaande zijn beiden gevoelig voor onze darmen. gewoon opletten met wat je eet: geen rauwe groenten, geen kraantjeswater, geen schepijs, in je drank nooit ijsblokjes doen, en gelijk waar je komt zorgen dat je je drank in een flesje krijgt, zodat het zeker niet van de kraan komt. Als je dit volgt, komt het wel goed! het is trouwens een schitterende vakantiebestemming om echt te genieten en tot rust te komen. zelf ga ik ook kijken voor opnieuw naar egypte op huwelijksreis te gaan, maar ik wacht de last minutes af, tot enkele weken voor onze trouw. Kan echt honderden euros schelen...veel plezier
Hey Isabel,Ik zou niet weten waarom je niet naar Egypte zou gaan, als je een degelijk hotel neemt gekend bij de Belgen zoals bijvoorbeeld een Three Corners hotel, dan ga je geen last hebben en ook je kindjes niet. Waar de meeste mensen last van krijgen is op de Nijlcruise en de stadshotels. Egypte is echt super, en de enige echte zonzekere bestemming voor korte vluchten.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Heb je al aan een cruise gedacht? Middelandse zee ofzo. Wij hebben 2 jaar terug met de costa fortuna een mini cruise gemaakt op de middelandse zee. Wij zijn toen in Maart geweest. Echt warm was't niet maar toch te doen om gewoon in een pulleke rond te lopen. We hebben toen Corsica, Mallorca en Madrid gedaan. Was echt wel leuk. Is niet goedkoop maar voor kleine kinderen vragen ze vaak bijna niks. groetjes, Carolina