Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

30-4-2009 10:53:07
Hallo,
Ik heb eens een vraagje....hoe hebben jullie je bruidskindjes gevraagd? Gewoon tussendoor of op een speciale manier. Ik wil misschien wel op een speciale manier (2 van de 3 verjaren binnekort...) maar vinden jullie dit overdreven?
Hebben jullie toffe ideetjes?

Groetjes,

Katrien

ps hoeveel op voorhand worden ongeveer de getuigen gevraagd?

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 339

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-4-2009 11:09:26

Hey

onze getuigen hebben wij onmiddellijk na onze verloving gevraagd (ong anderhalf jaar geleden). Het zijn onze zusjes, dus waarom wachten he.

Mn beste vriendin heeft mij toch ook meer dan een jaar op voorhand gevraagd om haar getuige te zijn hoor. Op die manier kan je als getuige alles een beetje deftig plannen (vrijgezellen, kledij, speechen, fratsen....).

De bruidskindjes hebben wij vorig jaar in november gevraagd (we trouwen in mei). Het was familiefeest en ben naar mn twee nichten gestapt en gewoon gevraagd of hun zoon en dochter in onze suite mochten lopen. Mijn verloofde heeft zijn nicht gewoon gebeld. Die kinderen zelf snappen het meestal nog niet, dus je moet het toch aan de ouders vragen. Ik ben niet zo voor de orginele dingen, vind dat allemaal een beetje overdreven, en bij ons in de familie kunnen we daar allemaal niet zo goed tegen. Het moet vooral formeel gebeuren.

Ieder zijn ding he. Maar soms siert eenvoud!

Groetjes
Karolien.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik30-4-2009 11:15:33

Ik heb mijn nichtjes gevraagd toen we bij hen op bezoek waren. Had er kadootjes voor gekocht, maar heb ze op dat moment niet gegeven, omdat dat niet zo goed uitkwam. Ik heb ze later op onze trouwdag zelf gegeven.
Ze zijn 3 en 5 en wisten inderdaad niet goed, wat dat was 'bruidsmeisjes'. Maar toen ik uitlegde dat ze dan een kleine princes zouden zijn, met een mooi kleedje zoals ik... toen waren ze meteen enthousiast!
Je mag er best een leuk moment van maken hoor, dat is wat je zelf wil! Vraag ze gerust op hun verjaardag, dat komt toch mooi uit?
groetjes,
Nele

tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 11:47:52

hallo katrien,

je getuigen vraag je best zo snel mogelijk, van zodra je weet wie je hebben wil.
En voor de bruidskindjes zou ik ook niet te lang wachten zodat de mama's tijd hebben om kledij en schoenen te vinden.
Ik zou hen gewoon vragen of ze graag onze bruidskindjes willen zijn en zien wat ze zeggen. En is het "neen" tja, dan is het ook zo, dat zullen we dan ook respecteren.
Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...