Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ijsje na de mis

4-5-2009 22:42:37
Hallo,

Wij hebben een ijskarretje na de mis. Bij het buitenkomen zouden de mensen een ijsje krijgen.
Maar de "ijsjesman" steld voor om bonnetjes te geven aan de genodigden. Want de kerk is op de markt en dan zouden er anderen ook kunnen komen en dan moet je dit ook betalen. Onze vraag wie heeft dit nog gedaan en wanneer gaven jullie die bonnetjes dan?

Groeten,
Annelies.

annelies
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 454

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-5-2009 8:13:40

Dag Annelies,

Zelf niet gedaan, maar misschien kan je ze bij de uitnodiging steken?
Of vb. een bruidskindje met een mandje met die bonnekes?

Grts

Marieke

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik5-5-2009 8:35:44

of bij t misboekje? Op de stoelen?
gr
Nele

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-5-2009 9:17:03

hallo annelies,

je kan misschien een bonnetje aan het misboekje hechten met een witte trombone ?
Als je de bonnetjes meteen bij de uitnodigingen stopt, loop je kans dat heelwat mensen hun bonnetje thuis laten liggen ipv mee te brengen naar de kerk...
Ik zou dus wel in de uitnodiging melding maken van een "verrassing" die op het kerkplein wacht of zo.
Groetjes

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik5-5-2009 9:20:31

Hey,

wij hebben dit gedaan op onze trouw. Een paar van mijn vrienden zijn aan de uitgang gaan staan en hebben de bonnetjes gegeven aan de mensen bij het buitengaan. (deze mensen waren de getuigen en gingen direct achter ons naar buiten, dus zij stonden op tijd klaar) Dat ging perfect zo. Als je het aan je misboekje vastmaakt, gaat ook natuurlijk, maar het is altijd moeilijk in te schatten hoeveel mensen er precies gaan komen & daarenboven, moet je weer beginnen nieten enzo, is weer extra werk & dan zijn de misboekjes ook een beetje beschadigd...

Natuurlijk is het up to you hé!

Groetjes

Cathy

angie
12-12-2009
 Meld misbruik5-5-2009 11:15:56

je kan het in de kerk geven net na de mis door de getuige of zo

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 13:42:11

Bij mijn vriendin was er ook een ijskar. Zij deelde eerst de bonnetjes uit aan de kinderen die de bloemetjes kwamen afgeven (zodat zij al zeker een ijsje hadden, moesten er bonnetjes te weinig zijn) en nadien liep ze nog even rond om aan de andere mensen bonnetjes uit te delen.
Ik zou zeker bonnetjes voorzien, want anders komt iedereen om een ijsje.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:22:46

Wij werken ook met een ijskarretje maar wij gaan helemaal niet met bonnetjes werken. Ik heb daar eigenlijk niet bij stilgestaan. Ik ga er vanuit dat als je als vreemde "per toeval" voorbij een kerk loopt waar net iemand trouwt, dat je dan niet naar dat ijskarretje loopt?? Da doe je toch niet??

Bij ons is dat met een gewone vaste prijs en dat is voor ongeveer 200 personen (hoorntje + 1 bolletjes)

Grtz

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:49:21

wij hebben ook geen bonnetjes voorzien, maar we trouwen dan ook in een dorp, waar bitter weinig volk gewoon 'passeert' aan de kerk

dus gewoon ijsjes voor iedereen die komt, ook mensen die gewoon bij het buitenkomen klaarstaan...

alst idd op een drukke plaats is ist misschien handig om bonnetjes te voorzien, kzou ze pas op't einde van de viering geven, niet op voorhand of aan't misboekje, anders is de verrassing eraf en weten ze al dat er een lekkernij volgt

groetjes,

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 18:51:09

Ik zou ook bonnetjes gebruiken hoor maar dan niet zomaar bonnetjes maar bv papieren hartjes die je kan kopen in de winkel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...