Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

5-5-2009 9:17:17
Hallo allemaal,

We zijn nog opzoek naar leuke en toffe bedankjes om aan te mensen te geven.
Alle ideeën zijn welkom!

Groetjes,
Danusia
30mei2009

Danusia
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1301

Tineke

Meld misbruik5-5-2009 9:42:41

Wij hadden als bedankjes kleine cupcakes (mini muffins) in de stijl van onze bruidstaart. Deze zaten in een mooi rond doorzichtig doosje met een kaartje aan met onze namen op.
Deze kwamen van bij de Koekjesfee Karen in Hasselt.
Haar taarten en cupcakejes zijn heerlijk en erg mooi, echte kunstwerkjes!
Ik zeg wel meteen, ze heeft het razend druk, dus als je iets bij haar wilt bestellen moet je er op tijd bij zijn. Ze maakt de taart/cupcakes volledig naar jullie smaak en goesting.
Iedereen op ons feest vond het heel origineel en ze zeiden allemaal dat ze de dag na het feest nog gesmuld hadden van de cakejes.
Voor de kindjes hadden we cupcakejes met spiderman tekening en prinsessenkroontjes. Mijn nichtje heeft het hare bewaard en het staat nog op haar kamer, na bijna 1 jaar :-)
Ik heb zelf ook eentje bewaard en hij ziet er nog steeds mooi uit.
Weet je de meeste mensen gooien hun bedankjes weg en dat is zo zonde. Maar nu eten ze het op en hebben ze de dag na je feest er nog echt plezier van.
Karen de Koekjesfee heeft een website en een pagina op Facebook. Neem maar eens een kijkje.
Succes nog met de voorbereidingen en ik wens je een prachtige bruiloft toe!
Groetjes, Tineke

Sofie

Meld misbruik5-5-2009 9:42:50

Hey Danusia!

enkele ideetjes die ik al gezien heb op andere feestjes
- snoepjes zetten in hartvorm met jullie namen op
- aan de fotograaf vragen om al bedankingskaartjes af te drukken met jullie foto erop (kan bij de meesten wel)
- een bruidspaar plastic eendjes schenken (wel schattig)
- gewoon traditioneel: bruidssuikerzakjes

op internet zal je ook nog wel wat ideetjes vinden
succes!

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 10:12:05

Wij hebben bedankjes besteld op de site van bedankjes.nl, het zijn glazen potjes met 4 koffiepads in en er staat een mooie tekst op bedrukt. Je kan er ook theezakjes of snoepjes in doen. Voor de kindjes hebben we daar ook een kartonnen tasjes met celebration snoep in besteld. Dat zal zeker ook gebruikt worden, want wie heeft er nu geen senseo of lust geen thee en snoep?
groetjes Nathalie
03-07-09

danitsja

Meld misbruik5-5-2009 12:17:29

hoi wij hadden eens naar apiligne gegaan zeer mooi materiaal anders eens in google intypen!

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 12:30:11

Ik heb ook in nederland via de al opgegeven site besteld. Snel thuis en goed service. Wij hebben hartvormige zeepjes in een doosje. Wij hadden graag iets dat de mensen konden gebruiken. Ga gewoon eens googelen zou ik zo zeggen, keus te over!

Groetjes, Kim

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik5-5-2009 14:59:36

hey,

wij geven een balpen kado, we zijn er wel nog niet uit of we ze laten bedrukken of zelf gaan maken en aan de kindjes bedrukte lolly's met onze namen erop
we gaan ook nog suikerhartjes met onze namen erop in een schaaltje leggen

groetjes Daisy

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 16:53:24

stomp kaarsje (of theelichtglaasje met theelichtje) met stuk tekst uit ons misboekje.
Ons vonkje van weleer
is er met de jaren alleen
maar sterker op geworden,
het werd een sterke vlam.
Jullie aanwezigheid hier
is het mooiste gebaar dat
aantoont dat jullie in
ons liefdesvuur geloven.
Geef deze kaars een plekje thuis,
beschut tegen weer en wind,
waar ze altijd kranig
met rechte wiek kan branden
en jullie kan herinneren
aan dit overgelukkig moment.
Bart en Carolina , 1 augustus 2009

of een doosje merci chocolaatjes (bv aldi) met de tekst:
merci voor het meefeesten,
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie,
merci dat je er was!

groetjes, Carolina

Evy
4-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 17:12:55

euh... ik hrb bijvoorbeeld geen senseo
:-))))))))))))))))

Nathalie

Meld misbruik5-5-2009 20:58:23

Ik ook niet! :-))

Once you go Nespresso, you never go back! ;-)

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 21:07:26

Wij hebben plakken chocolade met een wrap rond met Bedankt! onze namen en den datum. Komt van de kaarskesprocessie in Lummen.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik7-5-2009 15:57:02

Wij hadden blikken doosjes met daarin een mini bloempotje, turfmatje en zakje zaadjes van vergeet-me-nietjes. Op de blikjes een etiket met onze namen, de datum, "Bedankt voor jullie komst", de instructies en "Vergeet-ons-nietjes".
Heel positieve commentaar gehad en ook veel mensen die ze direct gezaaid hebben en ons met trots komen melden dat ze al plantjes hebben :)
We hadden deze besteld bij huwelijksbedankjes.nl (en perfect geleverd!)

@Nathalie amai nog nie, de Nespresso stond op onze huwelijkslijst en is direct geschonken ook!

Succes ermee!

Annelies
3 weken getrouwd

Danusia
30-5-2009
 Meld misbruik14-5-2009 9:56:26

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties! We hebben uiteindelijk gekozen voor de koekjesfee in Hasselt....

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Lieve groetjes,
Danusia
30-05-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...