Terug naar overzicht
Wij hebben de ouders niet echt nog iets gegeven op de dag zelf, behalve badschuim in de vorm van een bloem, dat we aan alle helpers hebben gegeven.Getuigen en helpers kregen bongobon om te ontbijten, de ouders hebben na de trouw een digitaal fotoalbum gekregen.Wij hebben tijdens onze alternatieve viering iedereen bedankt en op het avondfeest een algemene bedanking gehouden.Natuurlijk kan je ze ook nog apart bedanken op het feest, maar bij ons was dat niet verwacht alleszins...
hey lien,wij gaan ook een album geven achteraf, maar denk ook dat het leuker is al ze dit krijgen zonder dat ze het op voorhand weten, daarom geven wij de avond zelf aan de papa's een magnum champagne, en voor de mama's had ik gedacht een mooi boeket, maar langs de andere kant, vrees ik dan dat wij misschien zelf al heel wat bloemen gaan krijgen, en deze naar de mama's gaan gaan gezien wij de maandag op reis vertrekken, dus voor de mama's zijn we er nog niet goed aan uit wat het wordt, en voor de getuigen, hebben we voorlopig ook een bongo in gedachten, maar we zouden liever nog iets leukers vinden, maar voorlopig werkt de inspiratie hiervoor niet echt, dus hier zijn we ook nog niet zo goed aan uit ... hopelijk komen we op't forum nog iets tegen ... we gaan ziengroetjes,
Hey Lien,Wij geven op het avondfeest volgende:- aan onze ouders een bon om na onze huwelijksreis lekker met z'n allen te gaan eten, en daar zullen wij hen ook een foto album geven- aan mijn getuige: bon van de sauna in een glazen pot waar opstaat 'bedankt getuige'- aan Ken's getuige: een bon van decathlon in ook zo'n pot- en aan de ceremoniemeester en pastoor geven wij een fles wijn cadeau waarvoor we zelf een etikket maken met onze namen en trouwdatum.- mijn tante en nonkel die zorgen voor mijn make-up en versiering krijgen een cadeaubon om te gaan eten- een vriendin van mijn schoonmoeder die ook van 's morgens al komt helpen krijgen een cadeaubon 'ontbijt in stijl'GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Wij geven op het feest niks. Alleen een bedankje voor iedereen. (allé, als't er komt, mijn vriend vindt dit ook niet nodig) Achteraf krijgen de ouders een mini versie van ons trouwboek ja. Ik vind dat daar tegenwoordig al serieus in overdreven wordt. Zo kan je bezig blijven hé. Zeker als je aan fotograaf of ceremoniemeester enzo kado's gaat geven. Je betaalt die mensen toch. Waarom dan nog nen kado erbovenop? groetjes, Carolina