Terug naar overzicht
Hoi,ik ben in februari getrouwd. Ik heb mijn kleedje niet naar de droogkuis gebracht. Het ruikt niet en alleen onderaan een beetje vuil. Vind t wel leuk dat t sporen van gebruik draagt... ;))En ben ook beetje bang dat t in de droogkuis om zeep geholpen wordt... You never know...groetjes,Nele
Ik ben van plan om dat van mij naar de droogkuis te doen, want nu hangt het nog vuil aan de kast en dat vind ik toch niet zo'n mooi zicht. Waarom zou het kleedje kapot gaan in de droogkuis? Daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.Groetjes,Saskia
ik heb mijn naar de droogkuis gedaan.daar hadden ze wel gezegd van de bloem die erop zat, er toch maar af te doen voor alle zekerheid.ik wil mijn rok gebruiken voor een doopkleedje of wiegbekleding, dus heb ik het 2 dagen na de trouw laten droogkuisen.Is er heel goed uitgekomen.hadden trouwens ook het kostuum laten doen.
hoi Marieke,je hoeft van de droogkuis niets te vrezen, zolang er geen delicate stukken kant aanzitten bv., kan het geen kwaad. Hoe doet men het in een winkel van bruidskledij om de gehuurde kleedjes steeds weer netjes te krijgen ? Indien er enig gevaar zou bestaan, zal een bekwaam persoon uit een droogkuis je daar wel attent op maken en dan kan je nog beslissen wat je doet. Het enige wat ik zou vermijden is een al te goedkope droogkuis. Groetjes.
Tuurlijk wordt dat niet kapot gedaan in de droogkuis, ze zouden nogal schadeclaims krijgen denk ik.Een beentje vies he, een kleedje dat naar zweet ruikt.Oppassen voor motten bij ongewassen kleding.Groetjes,
Ik had gehoord van iemand die haar balkleedje naar een droogkuis gedaan had en dat het er stuk uitgekomen was, daarom dat ik een beetje schrik heb :).Maar ongewassen in de kast is inderdaad toch maar "vies";Grts
hey,ik ben van plan dat toch ook te laten kuisen.nu kreeg ik een kleine maand geleden een mailtje van iemand die haar trouwkleed naar de nieuwkuis had gedaan, en je raad het nooit, ze zijn haar kleedje gewoon kwijtgespeeld.daarom ben ik er nog niet echt uit of ik het laten doen of niet.ik zou het ook verschrikkelijk vinden dat ze mijn kleedje kwijt zouden spelen.er hangen daar toch ontzettend veel herineringen aan he.groetjes en denk er vooral goed over na.Daisy25/09/2009
Het kan natuurlijk altijd mislopen, maar ik heb mijn kleedje naar de droogkuis gebracht en het was als nieuw toen het terug kwam. Niet goedkoop, maar z'n geld zeker meer dan waard!
Hoi,Wij zijn getrouwd op 10/4... Momenteel heb ik het mijne nog niet naar de droogkuis gedaan... Zat een beetje met dezelfde twijfels. Is inderdaad een voor mij toch uniek stuk met een heleboel prachtige herrinneringen... Ben er ook nog niet uit...Barbaraal 27 dagen getrouwd
hallo,wij zijn 2 jaar geleden getrouwd maar ik kom hier nog regelmatig eens piepen. Ik heb mijn kleedje zelf gewassen in het wasmachine. Gewoon binnenste buiten gedraaid, in een dekbed gestoken en op 30° graden gewassen. Niet laten zwieren, maar het er nat uitgehaald en op de kapstok gehangen om te laten drogen. Moest er wel een handdoek onder leggen, maar het was weer heel proper.Ik was mijn kleedje 1x per jaar. Het staat op een paspop en vangt nogal wat stof.Hopelijk heb ik sommigen onder jullie wat kunnen helpen.Groetjes Wendy