Terug naar overzicht
Raar, kan mss ouderwets zijn ,maar vind dat dit persoonlijk moet gebeuren.Linda
leuk en spannend :)ik heb het eergisteren persoonlijk aan mijn broertje gevraagd, allez ja ik had een kaartje gemaakt waarop stond "bro, wil jij mijn getuige zijn?" en hij antwoordde "wat een stomme vraag is dat, tuurlijk wil ik dat :D"
Ik vind het ook leuker persoonlijk te gaan zeggen. Dan zie je ook echt de eerste reactie. Superfun!Maar ieder staat vrij te doen wat hij/zij wil natuurlijk!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
pfff...aanmoedigend zijn jullie niet hoor! Ik weet wel dat iedereen doet wat hij of zij wil...maar het komtnogal cru over voor diegene die het ontvangt!Katrien
Ik heb ook een vacature gegeven. Maar ik de enveloppe afgegeven als ze bij ons was. Eerste reactie: was dat? toen enveloppe opengedaan. En kei goe hoor. Ze begreep het eerst niet helemaal goed, moest efkes doorsijpelen maar dan was ze er efkes niet goed van. Wees dus maar gerust, dat komt helemaal goed. groetjes, Carolina
Hi,Is het mogelijk eens zo'n vacature naar mij door te mailen? of link hoe dit te maken?Heel origineel idee.Bedanktjaarke.vannoote@hotmail.com
en? al reactie gekregen?
Jaaa!!! Joepie!Mijn broer speelde het spel goed mee....en stuurde echt een "motivatiebrief" echt kei grappig (hij vroeg wat de onkosten waren en of hij een bedrijfswagen kreeg....) en om hem zo spoedig mogelijk telefonisch te contacteren. Ik heb hem onmiddelijk opgebeld...echt leuk! Hij is super blij.Groetjes....
lijkt me een leuk idee. Kan je mij deze vacature ook eens doorsturen aub ?grtjs wendy spreefke@hotmail.com