Terug naar overzicht
Dag Annelies en Christophe,een hele dikke proficiat met jullie huwelijk!Geniet er volop van, het is jullie dag en jullie zullen stralen.Dikke kussen,Sharon28/08/2009
ook voor ons is het morgen de grote dag!!zenuwen beginnen te beteren naarmate de dag schuift maar toch! Die kriebeltjes blijven! duimen voor mooi weer is het enige dat ons nu nog te doen staat!veel succes allemaal en geniet ervan morgen!!!!Ann en Tom
Oh spannend !! ik krijg al kriebels in jullie plaats als ik eraan denk!veel succes en geniet ervan !!groetjes05/09/2009
Aan Annelies en Christophe,en alle bruidskoppeltjes die morgen in het bootje stappen : van harte een prachtige, onvergetelijke huwelijksdag gewenst met -laten we hopen- stralend weer en uitzonderlijke momenten. Geniet van jullie trouwdag en van de wittebroodsweken ! Alvast heel veel geluk toegewenst :)Groetjes,
Hallo,Wij trouwen ook morgen. Nog een paar kleinigheidjes in orde brengen oa bloemen kerk en afhalen bruidsboeket. En dan hopelijk goed slapen deze nacht, en niet te veel zenuwen krijgen. En we duimen hier ook voor mooi weer, en het ziet er toch zo naar uit. Dus veel succes morgen en geniet ervan!Cindy en Timhttp://cindyentim.trouwen.com
Hoi!Ook wij trouwen morgen, spannend!! We zijn net klaar met de laatste voorbereidingen, seffens gaan we nog romantisch uit eten met ons twee'tjes en daarna zet mijn (bijna!) man mij bij mijn ouders thuis af. Ik kan nog altijd niet geloven dat het morgen eindelijk zover is!Aan iedereen een prachtige dag gewenst, geniet van elke seconde en alvast een dikke PROFICIAT!!Liefs,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hey hey, Wij trouwen morgen ook !!! Alles is geregeld. Morgen gaat mijn toekomstige nog het bruidsboeket halen en de 2 boeketjes voor de mama's. Dat is het enige. Begint nu toch wel spannend te worden !Geniet van jullie dag en tot daarna voor een verslagje ;)Caroline