Terug naar overzicht
Dat mag maar je moet gewoon toestemming vragen aan de priester van je gemeente. Meestal maken ze daar absoluut geen probleem van!groetjes
Hallo,Wij kiezen ook een priester die we kennnen uit mijn jeugdjaren, het is een jonge en joviale pastoor. Ik heb het gewoon aan de pastoor van de parochie waar we trouwen gevraagd wanneer we de datum gingen vastleggen en hij vond dit geen probleem. Daarna de andere priester opgebeld en klaar is kees!Ben echt blij want die parochiepriester was maar "ene van den ouwde stempel".Groetjes
Hallo Lindsay, wij zijn van maasmechelen en een priester uit Beringen zegent ons huwelijk in omdat mijn aanstaande van die streek is. De opa van mijn vriend dient nog steeds in de mis bij deze priester. En ik vind het ook fijn omdat mijn schoonfamilie hem ook goed kent. Was ook totaal geen probleem voor pastoor van onze parochie en kost ook niks meer. Groetjes.
hey,wij neme ook een andere.een kennis van mijn ventje zijne kant.hij heeft 2 jaar geleden ook ons dochtertje gedoopt.groetjes Daisy25/09/2009
Hallo,ja dat kan hoor. Ik trouw in Melsele en mijn pastoor is van de parochie van Beveren.Saskia, nog 8.5 weekjes te gaan!