Terug naar overzicht
Ik draag ook héél graag kettingskes, maar soms is het mooier van geen aan te hebben vind ik.In jou geval zal de nekstof mss meer storen aan de sluiting van je ketting.Probeer het eens als je je kleed ga passen. Dit moet je eens bezien en vraag eens de mening aan het personeel van de winkel en aan degene die je meeneemt.Succes!GrtzJessi
Ik heb ook een halterkleed, maar ga toch een ketting dragen, aangezien dat mijn verlovingscadeau was.Neem de juwelen die je wil dragen mee naar de eerste pas, dan kan je meteen zien of het gaat of niet.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Halo ik ben zelf juwelen consulente en ik vind dat een fijne ketting met met steentjes zeker niet zal misstaan...grtjs tine
Ik denk dat het miss een beetje te veel zal zijn, aangezien je een halterkleed hebt. Het hangt ervanaf wat je voor de rest van juwelen draagt(armband, oorbellen,...) Less is more!Maar het is idd miss het beste als je het eens probeert bij een van je pasbeurten.Groetjes
Ik vind extra juwelen bij een halterjurk niet mooi.Je kan best eens rondsnuffelen op fotografen-sites. Doe ik ook constant, hehe ;-) ( beetje verslaafd , lol)