Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

05/09/2009 gek! gek!

13-5-2009 15:57:14
wie trouwt er ook op 05/09/2009 ?en wat hebben jullie al in orde?
ze maken me gek!!!den ene zegt tis te vroeg voor bedankjes enzo en den ander zegt je moet het nu toch al regelen!
onze kledij ,feestzaal en fotograaf is al in orde
groetjes annick

de smet
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 470

nele
8-8-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:06:46

Hey,

Ik heb vorige week nog aan onze drukker gevraagd wanneer ik aan bedankjes moet denken en hij zei dat te doen na het feest, als ik een lijstje heb samengesteld van iedereen die geweest is of een cadeautje gegeven hebben. Tevoren weet je het aantal toch niet goed.
Bij ons is het qua organisatie een ramp! Wij trouwen 08-08-09 en hebben nog een heleboel te doen maar avondschool en job steken daar telkens een stokje voor.
Nog veel succes en plezier met de voorbereidingen.

Nele
08-08-09

Katrien
4-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:10:14

hoi,

wij trouwen op 4 juli en hebben ook nog heel veel te doen!!
nog geen muziek voor in de kerk, auto's, bedankjes, misboekjes,...
We zitten volop in de verhuis dus het is wat druk, maar nu begin ik toch ook al wat te panikeren!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:13:47

Bedankjes voor de gasten doe ik ook pas na het feest, want het is een foto bij ons. Als je natuurlijk een cadeautje op de avond zelf wil geven, kan je daar best al eens naar op zoek gaan.
Ook de bedankjes voor de kinderen die aan de kerk bloemetjes afgeven, moet je op voorhand regelen.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:23:14

Hey
hier nog een bruid voor 05/09/2009.
bij ons moet nog worden gedaan:
-uitnodigingen
-lingerie en schoenen bruid
-ringen
-notaris
-versiering zaal

Waar trouw jij? ik in oost vlaanderen (zelzate)
groetjes

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:23:57

o ja, de bedankjes doe ik achteraf, want het wordt ook een foto bij ons, en ik heb nu nog geen idee van het aantal...

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:31:27

Hoi,

Wij trouwen twee weekjes na jullie, de 19e...
Bedankjes doen wij ook na de trouw aangezien het its met een foto zal worden.
Nu zijn er andere dingen te regelen.
Wat wij nog moeten doen :
- uitnodigingen volgende week definiteif bestellen (ontwerp ed staat vast)
- bij pastoor langsgaan (moest +/- 3 maanden voor trouw)
- verdere afspraken met fotograaf (plaats en zo waar we foto's gaan trekken)
- naar t stad voor ondertrouw (tijd tot einde augustus ;-)
- misboekje zo goed als af, alleen goedkeuring pastoor nog, verwelkoming schrijven eventueel onze eigen geloftes
- ringen kiezen en bestellen
- menu (5 juni gepland)
- bloemen + boeket
- schoenen + lingerie bruid
- kapsel en make-up kiezen

Vooral niet stressen !!! Is nog bijna 4 maanden en in die tijd krijg je heeeeeeeel wat gedaan !!!

Groetjes

de smet
5-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 16:40:14

ik trouw in schelle dicht bij boom
gr annick

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 19:32:55

Hallo
Wij trouwen op 04/09/09 in Sas van Gent (heb een NL wederhelft).
We hebben net de detailbespreking met de feestzaal achter de rug (menu, feestindeling ed).
@ Ariadne: jij trouwt toevallig ook niet in Den Hof?

Zaterdag heb ik de 1ste pas vh trouwkleed (wil dan ook juwelen + schoenen kiezen).
In juni trouwringen afhalen, uitnodigingen laten drukken, afspraak met de notaris, detailbespreking met de fotograaf, proefkapsel.
Onze bedankjes zullen ook een foto worden.
Trouwens, heb hier al gelezen dat als je bedankjes wil on line bestellen, er slechts 1-2 weken levertijd is, dus tijd zat!
In juli proef make-up, detailbespreking met DJ, uitnodigingen versturen, bloemen kiezen.
In augustus voorbereiding trouwtoespraak met de ambtenaar.
We zijn enkel nog op zoek naar iemand die ons receptie + dansfeest filmt of foto's neemt.

Groetjes
xxx

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-5-2009 19:56:34

bedankingen?
Wij zijn 4 weken getrouwd en moeten der nog aan beginnen,...

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 20:19:00

Hey,

Wij trouwen ook op 5 september 2009!!
Je hebt nog tijd voor de dingen te regelen maar moest ik van jou zijn zou ik nu wel de kerk en stadhuis vastleggen. En daarna zou ik de dj en eventueel de ceremoniewagen vastleggen.
Bij ons moet de detailbespreking nog gedaan worden van de dj en de fotograaf. En in juni gaan we de menu vastleggen en ga ik mijn schmink en kapsel uitproberen.
Voor de rest ligt alles ongeveer vast.
Voor de ringen en zo heb je echt wel nog tijd. De bedankjes wordt een foto van ons en dat we die nacht zelf nog afgeven als ze naar huis gaan. De fotograaf gaat dat die nacht zelf nog komen brengen.
Je moet echt niet panikeren, dat komt allemaal in orde. En geniet van de voorbereidingen want voor dat je het weet is alles voorbij. ;-)

grtjes

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 23:01:50

Hey

WIj trouwen ook op 5 sept.

Bij ons liggen al een paar dingen vast:
-zaal
- dj
- gemeentehuis
- kerk
- aan onze uitnodigingen zijn we bezig, net als aan onze huwelijkslijst. Omdat we dit zelf willen doen, vergt dit wel de nodige tijd.
- deze maand ook nog afspraak notaris

De rest moeten we nog doen, maar we kijken beetje naar weddingplanners die we hier en daar vinden en dan heb ik het gevoel dat we nog redelijk 'op schema' zitten. ALs ik te veel lees en hoor, denk ik soms dat we eindeloos achter zitten, dus gewoon verder doen en eerste de meest belangrijke dingen.
Ik moet mijn kleed nog definitief bestellen bij naaister en mijn verloofde zijn kostuum is geannuleerd, dus daar moeten we ook opnieuw beginnen.
eerstvolgende zaken zijn bij ons: uitnodigingen, kostuum en volgende zullen de ringen zijn.

Nog veel succes!

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik14-5-2009 9:53:37

@Katrien:
hey, neen we trouwen niet in Den Hof.
Een bewuste keuze, we zijn er niet zo voor om een hele avond aan tafel te zitten. Da zijn "wij" gewoon niet.
We geven een uitgebreide avondreceptie met nadien dansfeest.
Niet in Zelzate, maar in Boekhoute (vriend is van daar)
groetjes
05/09/2009

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik14-5-2009 13:55:10

Hoi,

Wij trouwen ook op 05/09 in Gingelom.
Bij ons is het meeste al geregeld.
Zelfs de bedankjes... de fotograaf gaat een foto doorsturen naar de zaak, die onze bedankjes met foto 's avonds aan de zaal levert.
Hetgeen ons nog rest zijn de misboekjes en de bloemen.

Groetjes en veel succes nog met de verdere voorbereidingen
Elke
05-09-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...