Terug naar overzicht
Dag Katrien,Dat hangt allemaal af van jullie dagplanning. Ik kijk als fotograaf steeds met het koppel hoeveel tijd we kunnen besteden aan de shoot en wanneer. Soms is dit inderdaad maar een half uurtje en soms bijna een halve dag. Als jullie planning meer dan een half uur toelaat dan zou ik hem toch vragen om wat meer tijd te nemen.
Onze fotograaf vroeg om minstens 1,5u tot 3u te reserveren voor de fotoshoot. Je moet wat verschillende dingen kunnen doen. Uit verschillende hoeken en zo...Maar dat hangt natuurlijk helemaal van je dagplanning af, of het lukt om er zoveel tijd voor uit te trekken?groetjes,Nele
Hallo,wij hebben gekozen voor 2u fotoshoot. Onze fotograaf vroeg 1,5u tot 2,5u Groetjes,Nathalie
Hallo Katrien,een half uurtje lijkt mij inderdaad weinig? Voor de fotoshoot voor mijn uitnodigingen had ik een half uur gerekend en uiteindelijk was het anderhalf uur. Mijn fotograaf vroeg voor op de trouwdag zelf zeker 2 uur maar hij krijgt er 4 wegens bepaalde omstandigheden en hij was dolgelukkig!!saskia, nog 8.5 weken te gaan!
Onze fotograaf wil zeker 2 uur ter plaatse hebben. Een half uurtje lijkt me idd weinig.
Onze fotograaf wil toch ook graag minstens anderhalf uur. Nathalie17/07/2010
Anderhalf uur is normaal, veiligheidshalve reken je best 2 uur.Maar veel is afhankelijk van het "soort" fotografie. Wij willen niet telkens hetzelfde park achter ons. Dus we moeten ons (heel kort) verplaatsen. Daar kruipt tijd in.