TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
28-2-2009
|
14-5-2009 13:45:58
Hoi, ik ben op 28/02/2009 getrouwd, en hoewel dat een stralende dag was, ik denk dat je niet zonder kousen zal kunnen. Zeker niet als je een kort kleedje aanhebt! ;)) Ik had huidskleurige stay ups, ik zou zeker geen witte aandoen? Ik weet niet hoe speciaal je kleedje is, als je iets anders dan anders wil, kan je ook gewoon leuke 'broekkousen' aandoen of ev. een legging of zo? Maar dat is altijd minder 'natuurlijk' dan huidskleurige pantys... groetjes, Nele
|
|
Katrien
27-2-2010
|
14-5-2009 13:57:38
hey, bedankt voor de tip! Maar geven die nylonkousjes wel warmte? Ik heb iets nodig dat zo natuurlijk mogleijk lijkt...ze moeten denken dat ik GEEN kousen aanheb.
|
|
s
1-6-2007
|
14-5-2009 14:12:52
Ik ben ook in de winter getrouwd en had een kleedje tot aan de knie. Ik heb geen kousen gedragen. Ik vind panty's vervelend, dus waarom zou ik ze op mijn trouwdag willen dragen?
Maar als jij ze wel graag draagt en het past bij je kleedje, kan je dat wel doen natuurlijk.
Ik raad aan: doen waarin je je het beste voelt. Dan ben je ook het mooiste.
|
|
Katrien
27-2-2010
|
14-5-2009 15:08:03
het beste zal ik me voelen zonder kousen....maar zullen mijn benen niet te wit zijn?
|
|
Sofie
|
14-5-2009 15:18:07
als je niet bang bent voor de kou zal bruin zonder zon/zelfs zonnebank die benen wel een kleurtje geven hoor :-) en anders hold-up panty's (die niet "spannen" op je buik maar aan je benen kleven) zitten wel makkelijk vind ik
|
|
Katrien
19-6-2009
|
14-5-2009 15:28:43
Dag Katrien,
Als je niet graag kousen draagt zou ik er op die dag ook geen aandoen.
Ben zelf ook iemand die nooit kousen aan doet (ook in de winter draag ik regelmatig rokken, maar dan zonder kousen). Je kan evt een zonnebankkuur overwegen of een goede zelfbruincrème gebruiken als je wat bruinere benen wilt.
Gewoon doen waar je je het beste bij voelt!
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Tina
6-2-2010
|
14-5-2009 16:07:32
hey Katrien en de ander (winter)bruidjes :-)
ik trouw ook in februari en ik denk dat ik geen nylonkousen ga aandoen (k heb wel een lang kleed) ma zoals ze hier al zeggen, k zou zeker iets aandoen waar je je gemakkelijk in voelt. ik vroeg mij eigenlijk ook af, wat dragen of droegen jullie op je trouwkleed? ik laat er een stola bij maken, maar nu twijfel ik toch wel of dat warm genoeg gaat zijn...
groetjes
Tina
|
|
Katrien
27-2-2010
|
14-5-2009 16:22:23
hey ik zit ook met dat probleem...heb nog niets bij mijn kleed en het is op zijn mooist zonder stola of zo.....dus binnen wil ik absoluut niets erboven...maar voor binnen en buiten de kerk enzo te gaan zal ik wel iets nodig hebben...waar vind ik iets betaalbaarS?
|
|
s
1-6-2007
|
14-5-2009 17:44:03
Katrien: Tja, wat is te wit? In de winter is het heel normaal dat je als bleke Vlaming (ik ga er effe vanuit dat je dat bent) wit ziet, eh. Ik had witte benen in putje van de winter. Tja, zo ben ik nu eenmaal. Maar ik heb daarin nogal hard een Je mon fou gehalte en ik wilde er ook uitzien zoals ik anders ben, maar dan met specialere kledij. Ik had niet de behoefte zoals vele meer traditionele bruidjes om er plots als een prinses uit te zien met perfecte make up, gelnagels, opgestoken haar,... Maar da's iedereen zijn keuze natuurlijk. Kou heb ik niet gehad. Maar in de winter sta je ook niet veel buiten, he. En als je buiten staat heb je het te druk met aan andere dingen te denken. (Ok, en ik had eigenlijk ook een bolero aan en toen we naar het stadhuis wandelden een jas. Dus misschien kan ik niet zo meespreken over kou, aangezien ik me boven goed had aangekleed. )
|
|
Nele
28-2-2009
|
15-5-2009 8:22:13
@ Tina, Ik had op mijn (rode) kleed een bontjasje laten maken. Heel tof en warm... want wij hebben toch buiten onze reportage kunnen doen, was schitterend weer, en dan had ik toch iets warms nodig. groetjes, Nele
|
|
tami
26-6-2010
|
16-5-2009 19:26:46
Beste Katrien,
m'n vriendin wilde ook geen kousen op haar winterse bruiloft en die heeft ze dus ook niet aangedaan. Had wel zonnebank gehad. Haar jurk was ook kort vooraan en lang achteraan, op enkellengte, ivoorkleur. Haar mama heeft toen een lange "kapmantel" gemaakt met de breimachine voor haar, o.m. voor in de kerk. Dat kwam helemaal niet zo duur uit en het geheel was prachtig ! Zou dit een oplossing kunnen zijn ? Groetjes.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|