Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes voor 10 juli 2010?

14-5-2009 16:12:53
Hoi allemaal!
Wij trouwen op 10 juli 2010..
Nog heel ver weg , maar ik kijk er stieken al super hard naar uit!
Zijn er nog mensen die deze dag of periode trouwen..
En welke voorbereidingen hebben jullie al gedaan?

Groetjes Dorien

Neem eens een kijkje op onze trouwpagina en laat een berichtje achter in ons gastenboek!

http://jeffreydorien.onzetrouwpagina.com/

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1212

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik14-5-2009 18:25:29

Hey Dorien,

Wij trouwen volgend jaar op 17-juli, dus dat is niet zo heel veel verschil met jullie :)
Wat hebben jullie al allemaal geregeld?

Ik ben momenteeld druk op zoek naar een geschikte zaal, we willen het liefst een feestzaal met een kapel aan om dan daar ook te trouwen voor de kerk met zo'n "rent-a-priest".... Is nog niet zo gemakkelijk!!
Heb er wel al eentje gevonden in de buurt van Sint-Truiden, maar dat vind m'n ventje eigenlijk te ver weg, nog ffkes m'n best doen om hem te overtuigen dus :)

Groetjes Lisa

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik14-5-2009 19:00:32

@ Lisa!

Nee dat is inderdaad ni zo veel verschil.

Wat wij al gedaan hebben...
Wel ;

Onze zaal ligt vast , de menu weten we al maar ligt nog niet vast.

Fotograaf ligt ook vast (Jef Celen) , daar moet je dus tegenwoordig ook snel bij zijn.

De datum en uur is gereserveerd op het gemeentehuis en kan pas volgend jaar januari echt worden vast gelegd.
(Wij trouwen alleen voor de wet)

Heb men kleedje ook al (Vele verklaren me gek , maar eens ik mijn zinnen op iets gezet heb wijk ik daar niet vanaf dus...)

Ben nu een beetje op zoek naar een goede dj die ons avondfeest super kan maken.

Verder surf ik 1000den sites af om ideeen op te doen. Want voor derest is er nog tijd genoeg. Maar ik ben er echt heel graag mee bezig! en lees ook graag ervaringen van andere mensen.

Vanwaar zijn jullie?
Wij trouwen in Aarschot.

Groetjes

Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik14-5-2009 19:16:22

hoi dorien
wij gaan ook trouwen en dat op 19 juni 2010.wat hebben wij al gedaan,de zaal de fotograaf en de dj ligt al vast.en volgende week begin ik met het passen van bruidsjurken. veel succes en voor je het weet is het zo ver voor ons nog 401 dagen.

grtz Sylvia

Wendy
28-8-2010
 Meld misbruik14-5-2009 20:25:39

Hey Dorien,

wij trouwen een goede maand later dan jullie: op 28 augustus 2010.
Wij hebben al de zaal, DJ, fotograaf en de ceremoniemeester vastgelegd.

Ook wij kunnen het uur nog niet vastleggen op de gemeente. Dat kan max. 1 jaar op voorhand. Wij trouwen wel voor de kerk, maar ook die moeten we nog vastleggen. Heb wel al geïnformeerd.

Ik vind dat niet zo gek hoor van jouw kleed. Ik zit ook al maanden met die ene jurk in mijn hoofd. Ben er ook al zeker van dat het die jurk zal worden! Ben er echt volledig weg van!!

Het is echt de max om alles zo op het gemakske voor te bereiden.

Ik wens jou en alle andere bruidjes hier heel veel succes!!

Groetjes,
Wendy

Rommy
19-7-2010
 Meld misbruik14-5-2009 21:22:14

Hi Dorien

Wij trouwen op dezelfde dag als jullie. Het enige wat we momenteel al hebben vastgelegd is onze feestzaal, namelijk Huyze Debaere in Maldegem.
Vorige week zijn we onze zoektocht gestart naar een kerkje, maar we hebben nog geen pastoor gevonden die bereid is om ons te trouwen omdat we niet uit de regio van Maldegem afkomstig zijn. We denken er dus sterk aan om beroep te doen op rent-a-priest.
Verder heb ik al wat ontwerpjes gemaakt voor onze uitnodigingen en save-the-dates. De volgende stappen zullen zijn:

- het kiezen van een DJ
- een jurk zoeken
- een fotograaf vastleggen

Veel succes met je planning.

Rommy

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik14-5-2009 21:22:39

wij trouwen een weekje na jullie.
Op 17 juli 2010.
Onze feestzaal ligt vast en onze fotograaf.
Gisteren naar de pastoor geweest, onze kerk ligt ook vast en de datum ook. Ook het gemeentehuis is al op de hoogte.
Nu dringend op zoek naar een dj, maar heel moeilijk.

Wij zijn van Tielt-Winge.

MG
10-7-2010
 Meld misbruik15-5-2009 0:02:56

Wij trouwen ook op dezelfde dag als jullie. Onze feestzaal ligt vast, kerk, fotograaf, gebeld met gemeentehuis er staat voorloopig vast moeten het nog officeel gaan vast leggen maja we zijn toch al zeker van onze datum en uur. en o ja vervoer hebben we ook al met ceremoniemeester.
De dingen da je vlug bij moet zijn dus. Nu wat aant het rondsnuffelen en aant aftellen.
Veel succes allemaal
Groetjes

Joke
8-5-2010
 Meld misbruik15-5-2009 5:25:10

hallo,

Zo spannend, nu komen er al mensen op die volgend jaar trouwen. Ik ben al verloofd van 22 december. Maar nu begint het toch te korten, we mogen aftellen, nog 1 jaar. Wij trouwen op 8 mei '10.
Het rare ik vind is dat ik nog nergens heb moeten tekenen, enkel al voor de auto, of ze zeggen het is nog te vroeg, of ze zeggen dat het niet nodig is. Kan ik dat wel vertrouwen?
Wat ligt er al vast: de gemeente, de auto, ceremoniezaal, ijskar, zaal, dj en traiteur. Onze volgende stap is de fotograaf zoeken! Onze uitnodigingen weten we al wat we willen, maar das wel heel vroeg hé, kan bijna nie wachten!

Vele groetjes Joke

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik15-5-2009 8:09:21

@ Dorien; Wij zijn van Overijse :) (tussen Brussel en Leuven)
Groot gelijk dat je uw jurk al hebt! Als die ene jurk echt degene is die je mooi vindt moet je niet twijfelen.

@Joke; ja, bij u is het zeker al wat dichter bij! Lijkt mij idd ook wel raar dat je nog nergens hebt hoeven tekenen...maar als ze het u niet vragen en alles staat vast zou ik me geen zorgen maken :)

amai, als ik dat zo lees zijn jullie allemaal al wel veel verder in de planning!!
Voor een jurk ben ik pas van plan te gaan zien na de zomer. Ik ben in januari bevallen en wil echt dat m'n buikje volledig weg is voordat ik naar een jurk ga zien. (wij doen alles onopzettelijk omgekeerd; eerst een kindje, nu een huisje bouwen en volgend jaar trouwen :D)

Ben pas juist weer aan het werk en kan op mijn werk dus absoluuuut niet op internet, alle sites zijn geblokkeerd en 's avonds blijft er zo weinig tijd over...ben inmiddels ook de doop van mijn zoontje aan het organiseren, dus echt super druk.
Hoop dat we voor fotograaf, zaal nog niet te laat zijn!

groetjes,
lisa

http://christophenlisa.trouwen.com

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-5-2009 12:02:34

Hallo

Wij zijn van Turnhout en hier staan nog 364 dagen op de teller. Wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben die al een trouwkleed heeft, mijn verloofde vond het ook al snel maar ik was al in een paar winkel geweest en ik had mijn kleed aan en toen wist ik "DAT IS HET" dus als je een kleed naar je zin hebt gevonden kan ik alleen maar zeggen, twijfel niet en koop het!:-)

Bij ons is het volgende al geregeld:
- feestzaal + voorlopige menu
- dj
- fotograaf
- kerk
- voor de wet kan bij ons pas 6 maanden op voorhand maar staat al wel voorlopig vast
- trouwkleed
- uitnodigingen weten we ook al wat we willen
-sinds woensdag een super gastenboek gevonden

Nu ben ik bezig met de mis!

Ik wens iedereen veel succes met de voorbereidingen en hopelijk horen we elkaar nog eens!

Gwen
14/05/2010

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik15-5-2009 12:54:24

@ Gwen

Waar heb jij je gastenboek gevonden?
Vind niet echt iets speciaals...

Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...