Terug naar overzicht
Hi Lindsay,ik las net op een ander forum dat een leraar in Gent les aan huis geeft voor 30€/u. Hij gaat ook buiten Gent en rekent daarvoor een kleine vergoeding aan... Hoeveel dat is, stond er niet bij. Z'n mailadres : teachergent@gmail.comIk weet wel dat jullie daar misschien niet veel mee zijn omdat jullie in Maasmechelen wonen maar je vroeg een prijs en nu heb je er toch één. Groetjes,
Wij hebben voor onze danslessen 45euro/uur betaald.Dat is dan wel in een dansschool (Herentals). Dat is ook de prijs die de meeste dansscholen hanteren.groeten,Wendy(nog 1 dag te gaan!)
Hallo,Wij volgen privé dansles bij dansschool libert in hasselt. De prijs is 40 euro per les. het voordeel is wel dat je 2 dansleraars hebt (het is een koppel) zodat je wel sneller je passen onder de knie krijgt (allé dat is mijn ervaring)Groetjes,Nathalie27/06/2009
Hey Lindsay,wij volgen dansles bij dansschool Bolero in Houthalen. €35 per les (niet per persoon, gewoon per les= 1uur).Privé les uiteraard!We hebben op enkele weken al heel wat bijgeleerd, zelfs mijn toekomstig mannetje kan nu al mooi dansen! Ze heeft van onze openingsdans iets moois gemaakt, neemt ook echt de tijd om je alle stappen duidelijk te leren.