Terug naar overzicht
Hi Lindsay,prijzen zonder BTW opgeven mag, op voorwaarde dat het ergens te lezen staat. Makro afficheerde destijds toch ook zijn prijzen zonder BTW... Vergeet niet dat de zaal vaak met bedrijven werkt (incentives of walking dinners) en tussen 2 handelaren valt de BTW weg. Daarom staat hij niet vermeld in de prijzen maar in een aparte voetnoot.Natuurlijk is 21% veel want dat is 1/5 dat er bij komt... Maar prijs jullie gelukkig dat je het op tijd merkte. Het is natuurlijk niet leuk om van zaal te moeten veranderen, maar er is wel nog keuze genoeg ! Jullie vinden vast wel een mooi alternatief. Groetjes. PS : misschien nuttig om even te vermelden over welke locatie het gaat, zodat ook andere forumbezoek(st)ers het weten.
inderdaad nogal gevaarlijk! Ik heb het voor de zekerheid nog eens gevraagd aan onze feestzaal en alles is gelukkig inclusief btwde meeste brochures die ik gekregen had waren trouwens allemaar inlcusief (stond er bij vermeld) dus wel een beetje verdacht dan als het bij de jouwe niet zo is..Ik zou er al geen goed gevoel bij hebben als ze al van in het begin sluw proberen te zijn (ookal is het dan niet zo bedoeld, het creert toch onduidelijkheid)
wij hebben bij 1 zaal ook al de prijslijst gekregen excl. BTW, maar het staat er wel duidelijk bij vermeld
Ik weet niet wanneer jullie je feest geven, maar als dit volgend jaar is , bestaat de kans dat België tegen dan de Europese regelgeving, die stelt dat in de horeca maar 6% BTW geheven mag worden, is geïmplementeerd. Voorlopig is het nog wachten, maar dat het er "ooit" aankomt is zeker.Dat zou pas een leuk huwelijksgeschenk zijn!!!