Terug naar overzicht
Hey Lindsay,Ja, da klopt. We vonden ook dat dat enorm duur is en daar valt niet veel aan te doen, want daar zijn ze heel strikt in.Ook als je het langer als 7 uur doet, rekenen ze het onmiddellijk aan.Je moet ook op voorhand het aantal personen doorgeven en dat wordt afgerekend. Ook al komen er sommige niet.Ik moet wel zeggen dat de bediening heel goed was. Als je drinken op is, stonden ze onmiddellijk bij je om te vragen om bij te vullen. ;o)Wat ik wel zeer interessant vond aan de zaal, was het feit dat je een eigen traiteur kan voorzien en ik had de mogelijkheid om de zaal zelf aan te kleden. Zo heb ik alle belichting, stoelen-tafels, muziek enz zelf geplaatst.Ik kan straks eens thuis nakijken met welke traiteur we gewerkt hebben. Die waren heel goed en goed in prijs.Moest je nog vragen hebben, dan stuur je me maar een mailtje : info@motionpictures.be ofwel kan je me ook telefonisch bereiken : 0477/61.15.64Groetjes,Bart(www.motionpictures.be )
Dag Bart,Dit is natuurlijk een oude post, hopelijk reageer je nog. Wij zijn volgend jaar juni ook van plan om onze bruiloft te houden in de grotten. Mag ik vragen wat jullie budget was? Wij hebben maar 40 gasten en dachten aan de traiteur Laeremans. Maar ik zou graag willen weten welke jullie hadden. En hoe heb je dat zelf geregeld met de belichting, stoelen- tafels en muziek? Dat zouden wij ook zelf willen doen om kosten te besparen. Wat is de huurprijs van de zaal en hoe lang mag je de zaal dan gebruiken? Van hoe laat tot hoe laat hadden jullie het gehuurd? Ik heb allerlei vragen haha, hopelijk kan je mij helpen.Groetjes, Samantha