Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk is in de maak

18-5-2009 10:59:27
Hallo,

Ik kom net van bij de naaister die mijn trouwjurk gaat maken. Ben zo content dat ik een speciaal trouwkleed gaat hebben en voor geen geld. Heb enkele modellen gezien van andere klanten die in de pas zaten en ze waren al zo prachtig. Wat gaat dat worden als alles volledig zal afgewerkt zijn. Ben zo content. Wou dit gewoon even laten weten.

Groetjes

Cynthia
30-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 360

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik18-5-2009 11:09:56

En natuurlijk zijn wij ook blij voor jou!
Veel plezier nog met je voorbereidingen!

sofie
25-6-2010
 Meld misbruik18-5-2009 11:54:47

hey,
als ik mag vragen, hoeveel betaal je eigenlijk voor een zelfgemaakte trouwjurk??
Kan je mij eventueel een mail versturen met een foto van je jurk??
topolina16@hotmail.com

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik18-5-2009 12:48:11

Hey Cynthia,
Een kennis van mij is ontwerpster/naaister en ik ga dus ook mijn jurk laten maken. Op die manier heb je een unieke jurk hé!
Weet je al wat dit zal kosten? Als je dit wil zeggen natuurlijk! Ik heb nog geen idee van de prijs aangezien ik nog nie echt beslist heb welk model ik wil en welke stof, moet er dringend eens werk van maken!
anneliesken@telenet.be
Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik18-5-2009 13:54:45

Hoi Cynthia,

blij voor jou ! Alweer wat om naar uit te kijken :))
Veel plezier nog met de overige voorbereidingen.
Groetjes

Marissa

Meld misbruik18-5-2009 15:18:40

En wij zijn blij voor jou! Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen
groetjes Marissa

Marissa

Meld misbruik18-5-2009 15:18:41

En wij zijn blij voor jou! Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen
groetjes Marissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...