Terug naar overzicht
Mijn broer had er 30; dit was te weinig. Ik dacht eerst aan 50 maar ben veranderd naar 75. Nu zit ik nog te twijfelen of ik er geen 100 ga voorzien. Maar dan moet ik weer naar den drukker voor ons voorblad. Waarschijnlijk zal het bij 75 blijven. groetjes, Carolina
Ik denk dat we er zo'n 100 gaan bestellen, maar waarschijnlijk minstens 75. T'is inderdaad geweldig moeilijk om te voorspellen.
Hey,Onze ceremoniemeester vraagt om zeker een 120-tal misboekjes te voorzien.groetjes,Windy 19/09/2009
ik had er 100 voorzien en had er nog ongeveer 10-15 over.
Beste Rebecca,sommige pastoors willen niet te véél misboekjes omdat anders iedereen daarin zit te lezen tijdens de dienst en niemand nog luistert (zit heelwat waarheid in). Zelf zou ik er enkel voor de familie en getuigen maken ; die zijn tenslotte het dichtst betrokken bij het gebeuren. Jullie, je families en getuigen, willen graag een souvenir bewaren van elk onderdeel van de huwelijksdag, dat is normaal. Maar anderen ?... Vandaar dat ik het tot familie en getuigen zou beperken. Groetjes.
Voor het opletten van de gasten: Ik vind het dan beter om niet alle teksten af te drukken maar wel voldoende misboekjes te voorzien.Ik zou voor een 100-tal gaan. Dat zal de grote kost wel niet zijn en beter te veel dan te weinig. Ik haat het echt om met 2 in 1 misboekje te moeten kijken.
Tja, wij hadden er 200 laten drukken en dat was nog te weinig, zoveel volk zat er in de kerk. Het hangt er dus echt van af hoeveel mensen je verwacht in de kerk.