Terug naar overzicht
Jef Lemmens, Smalvoort in Vorselaar. Wenl nen gepensioneerde man maar nog betaalbaar. groetjes, Carolina
Wij hadden Guy De Locht.www.video-foto-service.be Heel erg tevreden over!! Hij is van Lommel, dus net niet het Antwerpse ;)
F.D.VIDEOPRODUCTIES ik werk in gans vlaanderen, info hier op deze site.MvgFilip
Hey Kaatje,Wanneer is de trouw ?Meer info over ons werk vind je terug op onze site. Groetjes, Bart(www.motionpictures.be )
www.LFantproductions.be Heb er al mooie filmpjes van gezien
Hey Kaatje,Wij hebben vandaag onze video gaan halen, en ik moet zeggen prijs/kwaliteit(minder dan €450) is die super super goed !!!We zijn echt tevreden erover, zo mooi gemonteerd, de muziek , ....samenwerking met hem is gewoon supergoed!Het is precies of je hem al jaren kent.Ik weet niet wanneer je trouwt, maar het is iemand van prov a'pen, wil zijn naam hier niet geven, maar evt kan je me wel eens mailen naar beertjeann@hotmail.com.Dan geef ik zijn coordinaten.Groetjes Ann
ik heb juist jullie bericht gelezen op wijtrouwen i.v.m het feit dat jullie iemand zoeken die jullie trouw kan komen filmen ,ik studeer fotografie en film aan de! kunsthumaniora en ben zeker bereid jullie trouw te komen filmen .de film zal nadien gemonteerd worden en op dvd worden gebrand ( of meerdere dvd's)ik woon in stekene een dorpje tussen gent en antwerpenmaar kan via het openbaar vervoer overal in vlaanderen aanwezig zijn op het uur dat jullie willen .ik ben zeker dat jullie het resultaat goed gaan vinden , en hopelijk tot de volgendemet vriendelijke groetenSander Van Himste0494717242sander256@hotmail.com
weet ook nog videograaf in antwerpen, goedkoop en zeer professioneel... Zijn naam is Bart, 0497402509Succes
Beste,Je kan even gaan kijken bij foto-videoreportage.beMvgGuy
Hallo Kaatje,Ik ben en videograaf vanuit Willebroek kijk eens op mijn site: www.huwelijkreportage.be Groetjes,Marc