Terug naar overzicht
hey, eerst kijken of die persoon verlof heeft. dag laten vastleggen in agendazo vlug mogelijk uur prikkengroetjes ellen
Mijn kapster ligt al ongeveer een maand vast en wij trouwen op 31 juli. Ik wou dit tijdig in orde brengen, omdat je toch tijdig 'gekapt' wil worden. Gisteren was ik nog eens bij mijn kapster en ik zag dat er voor onze dag nog niemand anders opstond.Wil je een kapster aan huis, dan moet je niet te lang meer wachten om vast te leggen, want die zijn meestal snel bezet (weet ik ui ondervinding...).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij trouwen 19/09 en mijn kapster ligt al een maand vast. Eind juni ga ik voor een proefkapsel. Mijn kapster heeft altijd originele en mooie ideeën, en ik krijg al 12 jaar (zo lang ik daar ga) complimentjes over mijn haar op elk feestje, dus hopelijk ook voor onze trouw. En het is niet zo ver van u: Kapsalon Nersyn te Deurne, nabij Sportpaleis op de Slachthuislaan. Voor haar nr, mail me effe op bert.en.sofie.trouwen@hotmail.com
Hallo,gewoon vastleggen zodra je weet waar wanneer en hoe laat,een aanrader kapster aan huis, ik weet wel iemand die zeker tot wommelgem komt ze heeft mijn haar ook gedaan ze vraagt 100€ voor het proefkapsel+het definitieve kapsel+vervoersonkosten dus je bent in totaal 100€ kwijt maar ze komt dus naar je toe en brengt alles mee.Ze heet Caroline en is een schattje ze probeert tot jij het goed vindt hoewel meestal het eerste al perfect is.als je je mail laat stuur ik je haar nummergroetjes sylvia