TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katleen
8-8-2009
|
23-5-2009 15:59:27
Dag lindsay,
Ik vermoed dat dit over de grotten in Kanne gaat? Wij hebben hier ook over getwijfeld en hebben dit niet gekozen omdat we bij mooi weer graag de receptie en de aperitief buiten zouden doen. het is wel een hele mooie zaal maar wij hebben gekozen voor een door iedereen van de familie gekende zaal (hoeve dewalleff, millen)
veel succes met beslissen! Katleen
|
|
isabelle
16-9-2009
|
23-5-2009 16:54:26
Ik persoonlijk zou niet in de grotten alsmaar willen zitten. Ik ben iemand die zonlicht nodig heeft. Bijzonder is het wel. Hangt er een beetje van af waar jullie voorkeur naar uit gaat.
|
|
Sofie
|
23-5-2009 17:21:10
ik zou ook niet voor de grotten gaan, moest je huwelijk in de late herfst/ winter zijn wel maar als het dan een stralende dag is, is het idd een beetje zonde om weg te kruipen van de zon :-)
|
|
s
1-6-2007
|
23-5-2009 17:47:12
Ik zou dan weer wel voor de grotten kiezen met als rede dat je 50% kans hebt op regen/grijze dag. Maar zoals de vorige aanhaalden: als je het geluk hebt om net te vallen op een dag waarop het zonnetje aanwezig is, dan zit je wel weg gekropen.
|
|
Karmen
29-5-2010
|
23-5-2009 18:05:57
Wij hebben uiteindelijk een andere zaal gekozen (Het Dennenhof in Bokrijk), omdat de familie wel Limburgs, maar wij beiden in regio Brussel werken, & dus veel collega's hebben, die van ver komen. Riemst vonden we dan toch echt wel dè uithoek, & dat wilde ik niemand aandoen. Met een beetje spijt in het hart, want de locatie is gewoonweg super & in tegenstelling tot een 'gewone' zaal zal er nog jaren over de grotten gesproken worden! Superlocatie!
|
|
tami
26-6-2010
|
23-5-2009 18:55:03
Hi Lindsay,
winter of zomer, ik geloof niet dat ik in grotten een feest zou willen houden om de heel eenvoudige reden dat ik niet graag "opgesloten" zit of tenminste het gevoel heb opgesloten te zitten. Een ander punt : rokers. Er bestaat wel rookverbod in publieke plaatsen maar wie wil roken, kan bij een gewone zaal nog buiten gaan staan daarvoor, hoe zit dat in de grotten ? Zou ik toch eerst even bekijken... ook al ben ik zelf niet-roker. Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-5-2009 12:28:51
Bij een grot denk ik direct aan koud en kil. Ik weet natuurlijk niet hoe het daar is... Zijn de grotten verwarmd op één of andere manier? Je zal geen direct zonlicht hebben om de ruimte op te warmen. En de mensen zullen waarschijnlijk licht gekleed zijn (topjes e.d.).
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Vera
22-8-2009
|
24-5-2009 13:37:26
Ik zou voor de eerste zaal gaan. Bedoel je misschien de grotten van Kanne? Daar ben ik naar 2 feesten geweest en inderdaad het was speciaal, maar in de zomer zit men volgens mij toch veel liever in de open lucht. Het zou jammer zijn om bij prachtig weer de receptie te moeten houden in een grot.
|
|
sarah
17-5-2008
|
24-5-2009 21:00:36
waaauwwww die grotten zijn super locatie!!!!!
maar vraag me af of het niet claustrofobisch is?
Tjonge moest ik dit op voorhand geweten hebben, ik had mijn feest in die grotten gegeven!
Altijd op zoek geweest naar iets origineel en dat is dit zeker!
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
10-6-2009 15:27:39
KEUZE 2 KEUZE 2 KEUZE 2
Waauw ik vind dat echt super!! En mij lijkt enkel voordelen: - in België kan je niet vertrouwen op het weer, wat als het regent? Wij zijn vorig jaar in mei getrouwd; Heel de maand stralend weer, behalve op onze trouwdag => stortregenen!!! - Als het heel eet is, zorgen de grotten net voor een zalige afkoeling! - Hoelang moet je nu serieus genieten van het goede weer? Eens aan tafel, merk je niets meer van hoe het er buiten uitziet. Hoe minder kans ze hebben om ver buiten te lopen hoe beter de intieme sfeer binnen een groep behouden wordt.
Ik zou zeker voor optie 2 gaan als het feit dat het binnen is het enige twijfelpunt is!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|