Terug naar overzicht
hey lien gewoon fam janssens -peeters zo hebben wij het toch gedaan grtjs (1 aug 2009)
Wij schrijven ook enkel de namen als we ze zelf overhandigen of bussen.Bij kinderen schrijven we bij op de envelop:mr en mevr janssens - peetersmej. Grietje JanssensJhr. Hans JanssensGroetjes,http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij hebben bijna alle enveloppes zelf rondgebracht. Ik heb wel op alle enveloppes de adressen geschreven... ik vond dat mooier, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk.We hebben er fam. ....-..... op gezet.
oh ja, nog vergeten...beroepsmisvorming uit het onderwijs:dhr. is ouderwets taalgebruik... al vind ik het zelf veel mooier.Officieel is het voor de heren M.Ik vind het wel niet uitzien...
Bedankt!Mieke zulke tips heb ik nodig! :-) Vroeger was het dus Dhr en nu zou het M. en mevr. Janssens - Peeters moeten zijn? Staat raar ja... :-)
Hoi,Wij hebben zoveel mogelijk adres erop gezet omdat het deftiger overkomt. Soms wisten we niet adres, pech :-), maar waar we konden, wel gedaan.Succes!Rebecca27/06/09
hey lien, je bent nu aan het tobben over de schrijfwijze wanneer je de enveloppes persoonlijk op de bus doet...waarom geef je die dan ook niet persoonlijk af... veel mensen apprecieren dit en dan kan je vaak met een drankje erbij nog eens lekker praten met familie en vrienden.wij hebben van de 35 koppels die komen maar 5 uitnodigingen verstuurd.voor de receptie hebben we van de 50 personen 7 uitnodigingen verstuurd.enfin, wou dit gewoon maar vermelden.groetjes ellen
Wij gaan onze uitnodigingen persoonlijk aan de familie afgeven. En geloof me, daar gaan we al zeer lang mee bezig zijn :-)Met 160 mensen op de receptie en 166 op het avondfeest is het persoonlijk afgeven van elke uitnodiging niet haalbaar. Persoonlijk in de bus gaan steken daarentegen ;-)GroetjesLien