Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Adres op enveloppe?

26-5-2009 20:03:38
Schrijven jullie het volledige adres van de genodigden op de enveloppe als je het zelf in de bus gaat steken? Of is enkel de naam voldoende?

En hoe schrijven jullie de namen? Ik dacht:
Dhr. en mevr. Janssens - Peeters

En als ze kinderen hebben die meegevraagd zijn:
Dhr. en mevr. Janssens - Peeters en Piet, Tuur en Wout

Hoe schrijven jullie het?

Bedankt!

Groetjes

Lien

Lien
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 464

mireille-luc
1-8-2009
 Meld misbruik26-5-2009 20:33:16

hey lien gewoon fam janssens -peeters zo hebben wij het toch gedaan grtjs (1 aug 2009)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-5-2009 20:49:33

Wij schrijven ook enkel de namen als we ze zelf overhandigen of bussen.
Bij kinderen schrijven we bij op de envelop:
mr en mevr janssens - peeters
mej. Grietje Janssens
Jhr. Hans Janssens

Groetjes,

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Mieke
25-7-2009
 Meld misbruik26-5-2009 21:48:58

Wij hebben bijna alle enveloppes zelf rondgebracht. Ik heb wel op alle enveloppes de adressen geschreven... ik vond dat mooier, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk.
We hebben er fam. ....-..... op gezet.

Mieke
25-7-2009
 Meld misbruik26-5-2009 21:49:56

oh ja, nog vergeten...
beroepsmisvorming uit het onderwijs:
dhr. is ouderwets taalgebruik... al vind ik het zelf veel mooier.
Officieel is het voor de heren M.
Ik vind het wel niet uitzien...

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik26-5-2009 22:04:07

Bedankt!

Mieke zulke tips heb ik nodig! :-) Vroeger was het dus Dhr en nu zou het M. en mevr. Janssens - Peeters moeten zijn? Staat raar ja... :-)

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik27-5-2009 7:59:54

Hoi,

Wij hebben zoveel mogelijk adres erop gezet omdat het deftiger overkomt. Soms wisten we niet adres, pech :-), maar waar we konden, wel gedaan.

Succes!

Rebecca
27/06/09

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik27-5-2009 9:53:10

hey lien,

je bent nu aan het tobben over de schrijfwijze wanneer je de enveloppes persoonlijk op de bus doet...
waarom geef je die dan ook niet persoonlijk af... veel mensen apprecieren dit en dan kan je vaak met een drankje erbij nog eens lekker praten met familie en vrienden.
wij hebben van de 35 koppels die komen maar 5 uitnodigingen verstuurd.
voor de receptie hebben we van de 50 personen 7 uitnodigingen verstuurd.

enfin, wou dit gewoon maar vermelden.

groetjes ellen

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik27-5-2009 13:34:44

Wij gaan onze uitnodigingen persoonlijk aan de familie afgeven. En geloof me, daar gaan we al zeer lang mee bezig zijn :-)

Met 160 mensen op de receptie en 166 op het avondfeest is het persoonlijk afgeven van elke uitnodiging niet haalbaar. Persoonlijk in de bus gaan steken daarentegen ;-)

Groetjes

Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...