Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke ceremoniewagen - weinig geld

28-5-2009 16:07:17
Hallo allemaal...

Wij zijn op zoek naar een leuke ceremonie wagen.
Liefst geen oldtimers en dergelijke maar wel iets hip?!
En dan ook nog eens niet te duur...ik vind het namelijk zonde om 100den € uit te geven aan auto's , die geef ik liever aan andere leuke dingen voor onze trouw.
Zeker omdat we ook maar +-6km moeten rijden naar het gemeentehuis.

Iemand tips?

Alvast bedankt , Dorien
10.07.10

http://jeffreydorien.onzetrouwpagina.com/

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 412

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik28-5-2009 18:46:04

Heyla,

proficiat met je plannen :)
'S wel es leuk om nog een jong koppel tegen te komen die ook trouwt :)

Wij trouwen 14 augustus 2009 in Brugge, ik ben van 13-12-87, m'n partner 08-12-81

Voor onszelf hebben we een Corvette ( oldtimer ) dat kost inderdaad veel geld, maar ge trouwt ook maar ene keer hè ?
Voor de suite hebben we mercedes C klasse, gewone ceremoniewagens. 95€
Ze hadden ook zo'n klein mercedes'ke coupe cabrio, da was dan 125€ voor ganse dag, dus da valt wel mee. En uw partner mag dan zelf rijden :)
Misschien eens naar de plaatselijke ceremoniemeesters gaan en es vragen, meestal hebben ze wel andere dingen dan enkel oldtimers en dure wagens ..

groetjes!

Ellen
23-5-2013

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik28-5-2009 19:35:43

Hey,
wij hadden een minicooper cabrio gehuurd bij Dockx. Even kijken op hun website!
Hij was volledig gekuist en koste 180 euro. We hadden er vele leuke reakties op en natuurlijk bij mooi weer.....handig.
Mss enig minpuntje: je ventje zal wel zelf moeten rijden want achterin zitten is niet handig met een trouwkleed!
Groetjes,
Patsy

lotte
17-4-2010
 Meld misbruik28-5-2009 20:04:11

Mss eens uitzoeken welke auto je graag hebt en dan eens zien of er geen club van bestaat. Die mensen rijden vaak met plezier en voor een klein prijsje!

Els
31-7-2010
 Meld misbruik5-6-2009 15:26:02

hallo,
alaan een koets of huifkar gedacht? dan kan heel de suite tesamen zitten...
gezellig!
groetjes

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik23-6-2009 13:15:18

je moet eens kijken op kapaza! Daar heb je particulieren die hun klassewagen verhuren voor een schappelijke prijs. Je kan ook "clubs" van bepaalde types wagens contacteren of...stap gewoon de garage binnen en vraag om een wagen te huren voor een gans weekend! Sommige garages doen dit maar al te graag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...